قیمت و نام احتمالی آیفون میان رده کمپانی اپل اعلام شد

آیفون میان رده کمپانی اپل

آیفون میان رده کمپانی اپل | تا به امروز شایعات بسیاری در مورد آیفون های 2018 منتشر شده است و بسیاری از افراد اطلاعات ضد و نقیضی در این خصوص دارند. همانطور که می دانید در هفته ی جاری یعنی روز چهارشنبه، 21 شهریور از آیفون های اپل رونمایی به عمل می آید. اکنون زمان آن فرا رسیده است که اطلاعاتی درخصوص این گوشی های هوشمند به طور دقیق منتشر گردد با اینکه کمپانی اپل هنوز هیچ اطلاعاتی درخصوص این آیفون ها به طور رسمی منتشر نکرده است.

آیفون میان رده کمپانی اپل

گرچه تا به امروز تقریبا تمامی جزییات در خصوص آیفون های 2018 مشخص شدهاست ولی تنها موردی که تاکنون با قطعیت در خصوص آن صحبت نمی شد، نام هایی می باشد که کمپانی اپل برای آیفون های جدیدش انتخاب کرده است. در حال حاضر اما در طی یک تصویری که از رویداد بازاریابی اپراتور China Mobile افشا شده است، نام نسخه ی دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی، آیفون Xc اعلام شده است و این موضوع در حالی است که در طی شایعات پیشین، نام این نسخه آیفون 9 اعلام شده بود. دلیل انتخاب این نام هنوز مشخص نیست ولی می توان آن را به عنوان اشاره ای برای آیفون 5c دانست که در سال 2013 میلادی نقش مدل اقتصادی را بازی می نمود و اکنون آیفون Xc قرار است همین کاربرد ها را برای کاربران داشته باشد.

آیفون میان رده کمپانی اپل

به احتمال زیاد در روز چهارشنبه علاوه بر آیفون 6.1 اینچی کمپانی اپل شاهد معرفی دو نسخه دیگر نیز خواهیم بود که شامل جایگزین 5.8 اینچی آیفون 10 به نام آیفون Xs و مدل 6.5 اینچی که پیشتر نام آن Xs Max عنوان شده بود، می باشد ولی در اسناد اپراتور چینی XS Plus نامیده شده است. در شرایطی که نمی توان در خصوص واقعیت این اسناد با قطعیت تمام اظهار نظر نمود ولی نحوه ی نامگذاری استفاده شده در آن ها با نحوه ی نامگذاری کوپرتینویی ها همخوانی دارد.

علاوه بر نام آیفون های 2018 در این سندها به قیمت و تاریخ عرضه نسخه های جدید آیفون نیز اشاره شده است که برابر با 30 شهریور ماه خواهد بود. بر این اساس آیفون های Xs، Xs پلاس و نسخه ی ارزان تر Xc به ترتیب برچسب قیمتی برابر با 1079، 1225 و 860 دلار خواهند داشت.

بیشتر بخوانید  عدم چرخش صفحه آیفون و رفع مشکل آن

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قیمت و نام احتمالی آیفون میان رده کمپانی اپل اعلام شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *