قیمت خودرو همچنان در بازار افزایش خواهد داشت

قیمت خودرو

قیمت خودرو | این روزها وضعیت بازار خودروهای داخلی به شدت نابسامان است و بسیاری از افراد در این شرایط اقدام به فروش خودروهای خود با قیمت های بسیار پرتی می کنند. در این شرایط هیچ کس نمی تواند از بازار آزاد اقدام به خرید خودرو نماید زیرا به شدت در این شرایط قیمت خودروهای داخلی نسبت به قیمت بازار آزاد بسیار کمتر می باشد و فاصله ی بسیار زیادی با قیمت درب کارخانه دارد.

در طول همین ماه های اخیر، نوسان شدیدی بر بازار خودروهای داخلی حکم فرما می باشد و شرایط سختی بوجود آمده است. گویا پیش فروش هفته ی گذشته گروه خودروسازی سایپا نیز در این خصوص مثمر ثمر واقع نشده است و همچنان اختلاف قیمتی زیادی بین قیمت کارخانه و بازار مشاهده می گردد. به منظور مدیریت بازار یکی از این خودروسازان هفته ی پیش طرح فروش برخی از محصولات خود را اجرایی نمود اما این مسئله نیز نتوانست تاثیر زیادی بر بازار و قیمت خودروهای داخلی داشته باشد و حتی پراید 111 با رشد 2 میلیون تومانی امروز 38 میلیون تومان قیمت‌ گذاری شده است.

پژو 206 تیپ 5 با افزایش نرخ 4 میلیون تومانی با قیمت 74 میلیون تومان، پژو 206 صندوقدار با افزایش میزان 3 میلیون تومانی با قیمت 73 میلیون تومان، پژو 207 اتوماتیک با افزایش میزان 2 میلیون تومانی با قیمت 112 میلیون تومان، ساندرو استپ وی با رشد نرخ 6 میلیون تومانی با قیمت 126 میلیون تومان و رنو ساندرو اتوماتیک با کاهش نرخ 1 میلیون تومانی با قیمت 113 میلیون تومان در بازار آزاد به فروش می‌ رسد.

در ادامه می توانید نیم نگاهی بر قیمت خودروهای تولید داخل و اختلاف قیمت آن ها از درب کارخانه و بازار آن ها در طول اوایل هفته جاری داشته باشید:

قیمت خودرو

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی مزایا و معایب سایپا کوییک

نظرات در مورد : قیمت خودرو همچنان در بازار افزایش خواهد داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *