قابلیت های جدید iOS 12

iOS 12

روز دوشنبه اولین بروزرسانی سیستم عامل iOS یعنی iOS 12 انتشار پیدا کرد و بسیاری از کاربران آیپدها و گوشی های آیفون منتظر انتشار این بروزرسانی بودند. کوپرتینویی ها قابلیت های جدیدی را در این نسخه از بروزرسانی ارائه نمودند و کاربران علاوه بر این بروزرسانی ها از سرعت بالاتری در دستگاه اپلی خود بهره مند گشتند. اکنون در ادامه قصد داریم به قابلیت های اضافه شده در iOS 12 اشاره نماییم.

قابلیت های جدید iOS 12

  • حذف راحت تر نوتیفیکیشن ها

در طی تغییراتی که در iOS 12 اعمال شده است می توانید به واسطه‌ ی آن‌ تغییرات نوتیفیکیشن‌ها را به صورت دسته‌ ای از روی صفحه Lock Screen حذف نمایید.

  • پیداکردن رمزهایی که زیاد استفاده می کنید

iOS 12

کمپانی اپل در سیستم عامل iOS 12 خود پیشرفت‌ هایی را نیز در حوزه ی مدیریت پسوردها ارائه نموده است. در شرایطی که اکنون این سیستم عامل می تواند رمزهای عبور قدرتمند و ایمن را به شما پیشنهاد نماید تا اینکه امنیت حساب‌ های شما بیشتر از قبل حفظ گردد. همچنین iOS 12 می تواند رمزهایی را که شما زیاد استفاده می کنید را شناسایی نموده و در خصوص آن ها به شما اطلاع دهد.

  • مموجی مورد علاقه ی خود را طراحی کنید

iOS 12

آنگونه که انتظار داشتیم انتشار بروزرسانی سیستم عامل iOS 12، تعداد زیادی انیموجی جدید را به گوشی های آیفون آورد. البته لازم به ذکر است که قضیه تنها به همین جا ختم نمی‌ شود و بر اساس پیشرفتی که مموجی‌ ها داشته‌ اند اکنون می‌ توانید آواتارهای خود را نیز طراحی کنید.

  • در هر کجای تصاویر می توانید متن و استیکر اضافه نمایید

iOS 12

اکنون بر اساس تغییرات جدید اعمال شده در iOS 12 می‌توانید به تمامی ویدیوها و تصاویری که از طریق Messages ارسال می‌ گردند، متن و استیکر اضافه نمود. همچنین این ویژگی از طریق Face Time نیز قابل دسترسی می باشد و می‌شود در زمان ویدیو چت‌ ها از استیکر، متن، انیموجی و مموجی‌ ها استفاده نمود.

  • استفاده از واقعیت افزوده برای اندازه گیری اجسام

iOS 12

اگر آیکون های موجود در صفحه ی هوم آیفون خود را چک کنید یک آیکون جدید مربوط به اپلیکیشن واقعیت افزوده Measure پیدا می کنید. با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی می‌ توانید به کمک قابلیت واقعیت افزوده اندازه ی اجسام مختلف را داشته باشید.

  • بروزرسانی خودکار

iOS 12

یکی دیگر از قابلیت هایی که به تازگی در سیستم عامل iOS 12 حضور پیدا کرده است، قابلیت بروزرسانی خودکار سیستم عامل می باشد. اکنون تنها کافیست این قابلیت را روشن نموده تا آیفون شما به طور اتوماتیک آپدیت های جدید را دریافت نماید.

  • برقراری تماس ویدئویی گروهی از طریق Face Time

iOS 12

باید بگوییم که iOS 12 قابلیت فیس تایم گروهی را نیز به گوشی های هوشمند کمپانی اپل آورده است و با استفاده از این قابلیت می‌ توانید با 32 نفر به طور همزمان تماس ویدیویی گروهی برقرار نمایید.

  • ترک اعتیاد به گوشی !

iOS 12

کمپانی اپل برای تمامی کاربرانی که به نحوی به گوشی های خود اعتیاد پیدا کرده‌ اند نیز راه چاره‌ ای اندیشیده است. روش کمپانی اپل به منظور درمان اعتیاد کاربران خود به دو قابلیت Screen Time و Downtime خلاصه می گردد که عملکرد هر یک از آن‌ ها می‌ تواند عادت بیش از اندازه ی گوشی دست گرفتن را از بین ببرد.

  • دسترسی به زست های حرکتی بیشتر بر روی آیپدها

iOS 12

پس از بروزرسانی iOS 12 توسط تبلت‌ های کمپانی اپل، دو ژست حرکتی جدید نیز به آیپدها اضافه می گردد. این دو ژست حرکتی که قبلا بر روی آیفون 10 مشاهده کردیم یکی کشیدن صفحه از پایین به بالا بود که سبب بازگشت به صفحه هوم می‌ شد و دیگری کشیدن صفحه از گوشه سمت راست بالا به سمت پایین است که با استفاده از آن می‌ توانستید کنترل سنتر را بیرون بکشید.

بیشتر بخوانید  سری آیفون 16 با دوربین حرفه ای از راه می رسند

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قابلیت های جدید iOS 12

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *