قابلیت عکسبرداری پرتره در بروزرسانی بعدی گلکسی اس 8

گلکسی اس 8

گلکسی اس 8 : پس ازرونمایی کمپانی اپل از گوشی های آیفون جدید خود با نام های آیفون 8 و 8 پلاس و آیفون ایکس، قابلیتی به روی دوربین این گوشی‌ها قرار داده بود به نام عکسبرداری پرتره که قبلا نیز کمپانی سامسونگ این امکان را به روی دوربین گلکسی نوت 8 قرار داده بود و گویا اکنون نیز قصد دارد که این امکان را به روی گوشی هوشمند گلکسی اس 8 نیز با یک بروزرسانی نرم افزاری به روی دوربین این گوشی هوشمند، فعال نماید.

تصویری در فضای مجازی اخیرا منتشر شد که یکی از کاربران این گوشی هوشمند از سامسونگ الکترونیکس خواسته بود تا این قابلیت را برای این گوشی فعال نماید و این کمپانی در این خصوص گفته بود که هنوز بررسی ها در حال انجام شدن است و امیدواریم که در بروزرسانی نرم افزاری بعدی این قابلیت را به این گوشی اضافه نموده و در اختیار کاربران قرار بگیرد.

تصویر زیر، تصویر ایمیلی است که توسط کمپانی به کاربر ارسال شده است.

احتمالا کمپانی سامسونگ با این تفاصیر قابلیت عکس برداری پرتره را به دوربین این گوشی در بروزرسانی نرم افزاری بعدی خود اضافه خواهد کرد.

اصولا در ایمیل هایی که از سوی بخش پشتیبانی یک کمپانی برای کاربر ارسال می شود، فقط شامل بخش تشکر و قدردانی از پیشنهاد شخص می باشد و به طور صریح به افزوده شدن یک قابلیت اشاره نمی کند ولی این بار در ایمیل ارسال شده به احتمال افزوده شدن این قابلیت اشاره کرده و میتوانیم امیدوار باشیم که در بروزرسانی بعدی شاهد این ویژگی خواهیم بود.

اگر بخاطر داشته باشید، گلکسی اس 8 نیز دارای یک سنسور دوربین می باشد و احتمالا این کمپانی قصد داشته باشد که همانند گوشی های گوگل پیکسل، این قابلیت را به صورت نرم افزاری به گوشی های خود اضافه نماید. این روزها دیگر بحث بر سر نوع گوشی و طراحی آن نمی باشد بلکه همه ی بررسی های مربوط به این گوشی ها تنها به روی قابلیت های آنها می باشد…

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات کامل و تصاویر تبلت سامسونگ گلکسی ۲۰۱۹ Tab A8، پیش از عرضه به بازار لو رفت

نظرات در مورد : قابلیت عکسبرداری پرتره در بروزرسانی بعدی گلکسی اس 8

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *