قابلیت رتبه بندی مخاطبین در بروزرسانی جدید به پیام رسان واتس اپ افزوده خواهد شد

پیام رسان واتس اپ

فیسبوک تصمیم دارد تا دوباره قابلیت جدیدی را به پیام رسان واتس اپ خود بیافزاید تا دوباره باری را از دوش کاربران بردارد. پیام رسان واتس اپ در اصل به عنوان یک گزینه ی جدید برای فیسبوک تلقی می گردد تا بتواند از این طریق رسوایی های پیشین خود را پوشش داده و به نوعی دوباره در دل کاربران جا باز کند. این کمپانی تصمیم دارد تا با استفاده از قابلیت رتبه بندی کاربران برای تمامی افراد یک سیستم جدید را راه اندازی نماید.

پیام رسان واتس اپ

پیام سان واتس اپ از این به بعد دوستان و اقوام شما شما را بر اساس میزان ارتباطی که با آن ها در این پیام رسان دارید و مطالبی که بین هم جا به جا می‌ کنید، رده بندی خواهد کرد. این ویژگی جدیدی با نام Ranking که به تازگی به اپلیکیشن افزوده شده است، به صورت خودکار استاتوس های آپدیت شده ی دوستان محبوب شما را بالاتر از دیگر افراد قرار خواهد داد. بر این اساس همیشه پیام های دوستان صمیمی‌ شما بالاتر از دیگر افراد قرار خواهد گرفت و احتیاجی نیست تا برای پیدا کردن آن‌ ها در میان سایر پیام هایتان جستجو نمایید. بر اساس اطلاعات منتشر شده، دوستان محبوبتان در پیام رسان واتس‌ اپ توسط یک الگوریتم هوش مصنوعی شناسایی خواهند شد.

پیام رسان واتس اپ

امکان Ranking به طور محلی در گوشی هوشمندتان فعالیت می نماید، به این معنی که اگر اپلیکیشنی را حذف کرده و یا موبایل‌تان را تعویض کنید دوباره کار شناسایی مخاطبان محبوب را از ابتدا آغاز خواهد کرد. سیستم جدید این پیام رسان از همان الگویی پیروی خواهد کرد که مدت هاست در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آن آشنا هستیم؛ این که تایم لاین ها و یا استوری های کاربران بر اساس مخاطبینی چیده شده اند که بیشتر از دیگران با آن‌ ها گفتگو دارید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: dailymail

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : قابلیت رتبه بندی مخاطبین در بروزرسانی جدید به پیام رسان واتس اپ افزوده خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *