قابلیت جدیدی به نسخه اندرویدی واتساپ افزوده خواهد شد

WhatsApp

نسخه اندرویدی واتساپ | کمپانی فیسبوک پس از ایجاد یک سری تغییرات اساسی بر روی شبکه اجتماعی اینستاگرام اکنون تصمیم گرفته است تا یک دستی سر و گوش پیام رسان واتساپ نیز بکشد و قابلیت های جدیدی را به این پیام رسان محبوب اضافه نماید. اگر به خاطر داشته باشید، در اوایل سال جاری میلادی که یک قابلیت جدید به نام قابلیت تصویر در تصویر برای نسخه ی iOS این پیام رسان منتشر شد و به کاربر این اجازه را می دهد که ویدئوهای فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب را بدون اینکه نیاز باشد از چت خارج شوند، در داخل واتساپ مشاهده نمایند.

قابلیت تصویر در تصویر

با این قابلیت جدید که اضافه شده است می توانید ویدیو ها و کلیپ ها را در پنجره های شناور مشاهده نمایید، یعنی کاربران می توانند در زمان مشاهده ویدئو چت های خود را نیز چک کنند. پیام رسان واتس اپ اکنون این قابلیت را به نسخه اندروید 2.18.234 نیز آورده است ولی برای دسترسی به آن باید مدتی صبر کنید، زیرا فعلا در قالب نسخه آزمایشی در برنامه آزمایشی گوگل پلی انتشار یافته است و امکان دارد تعداد افرادی که به آن دسترسی دارند، محدود باشد.

واتساپ

پس از منتشر شدن این قابلیت در قالب یک بروزرسانی احتمالا آیکون پخش به صورت بند انگشتی به بخش ویدیو افزوده خواهد شد که تنها با کلیک بر روی آن در حالت تصویر در تصویر می توانید ویدئوی خود را مشاهده نمایید، در نتیجه بدون خروج از صفحه ی چت نیز می توانید آن را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که این قابلیت در خصوص استوری های اینستاگرام صادق نیست.

بر اساس انتشار نسخه ی بتای این پیام رسان به احتمال زیاد در آینده ای نزدیک شاهد منتشر شدن نسخه ای مجهز به قابلیت تصویر در تصویر برای کاربران سیستم عامل اندروید واتس اپ خواهیم بود.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چه تعداد از کاربران تلگرام کاهش یافته اند؟

نظرات در مورد : قابلیت جدیدی به نسخه اندرویدی واتساپ افزوده خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *