قابلیت استوری در فیس بوک

استوری در فیس بوک

استوری در فیس بوک : با ارائه انواع شبکه های مجازی و نرم افزار های مختلف ارتباطی , شبکه هایی مانند فیس بوک بسیار کم رنگ شده اند , از این رو طراحان سعی دارند با افزودن امکانات و شرایط جدید , باری دیگر کاربران خود را جذب کرده و باز هم مورد توجه قرار گیرند.

یکی از امکانات جدید فیس بوک , همانند اینستاگرام , ایجاد امکان استوری است، اما کاربران خیلی از آن استقبال نکردند چرا که فقط برخی از شرکت ها و موسسات قادر به استفاده از این ویژگی می باشند. مدیر تولید فیس‌بوک , اِیمی سان (Amy Sun) ، در مصاحبه ای بیان کرد : به زودی این امکان در اختیار همگان قرار خواهد گرفت و در مدتی خیلی کوتاه امکان نصب روی اندروید و IOS  فراهم خواهد شد.

استوری در فیس بوک مدیران فیس بوک امیدوارند با چنین شرایط و امکاناتی , نظر کاربران را جلب کرده و رضایت طرفدارانش را به دست آورد. پیش از این فیس بوک با هماهنگ سازی حساب اینستاگرام و فیس بوک کاربر تلاش داشت پست هایی را در اینستاگرام و فیس بوک ,  به صورت هم زمان به اشتراک بگذارد. با این کار می توانست کاربران بیشتری جذب کرده و باز هم به کار خود ادامه دهند. حال باید منتظر ماند تا پیامد های استوری در فیس بوک را مشاهده کنیم.

در این مورد نظرات کاربران بسیار مهم و ضروری می باشد و باید همواره منتظر باشیم تا ببینیم فیس بوک قصد دارد چه تغییراتی را در محیط خود و اپلیکیشن های اندروید و iOS ایجاد کند تا دوباره کاربران را به سمت خود جذب نماید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اکنون میتوانید استاتوس های واتساپ خود را در استوری فیسبوک به اشتراک بگذارید

نظرات در مورد : قابلیت استوری در فیس بوک

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *