فیلم ها را به طور رایگان در یوتیوب مشاهده کنید؛ البته با تبلیغات

پلتفرم یوتیوب

یکی از موضوعاتی که بسیاری از کاربران برایشان جای تعجب بود، این بود که چرا یوتیوب فیلم های سینمایی را برای کاربران خود آپلود نمی کرد؟! به هر حال یوتیوب یکی از پلتفرم های ویدئویی مورد علاقه برای کاربران سراسر دنیاست! برخی بر این باور بودند که حق کپی رایت سبب شده است که یوتیوب نسبت به این موضوع حساسیت نشان داده و از آپلود فیلم خودداری می نماید. اما گویا این موضوع آنقدرها که افراد تصور می کردند سخت نبوده است!

پلتفرم یوتیوب

مدت زمان کمی از ارائه‌ ی نسخه ی رایگان تعدادی از فیلم‌ های سینمایی در بعضی از خدمات ویدئویی مانند Roku نمی گذرد که یوتیوب هم در نهایت وارد این عرصه شد. در ماه های اخیر، خیلی بی‌ سر و صدا این قابلیت به قسمت Movies & Shows که تا قبل از این به منظور خرید و یا اجاره‌ ی فیلم‌ های سینمایی بود، افزوده شد. این بخش در حال حاضر تنها از 100 فیلم سینمایی از فیلم‌ های قدیمی مانند ترمیناتور ،Rocky و Agent Cody Banks را دارا می باشد و به همین جهت هرچند بر اساس صحبت های مدیر محصول یوتیوب، در آینده شاهد افزایش میزان فیلم‌ های این دسته خواهیم بود ولی اکنون باید منتظر فیلم‌ هایی باشیم که به پایان سیستم فروش خود نزدیک شده اند و امیدی به افزایش میزان سوددهی آن‌ ها وجود ندارد.

پلتفرم یوتیوب

گرچه این مسئله آنقدرها خوشایند نمی باشد ولی حداقل می‌ توان اشاره کرد که با ارائه ی یک سرویس فوق العاده به منظور گذراندن روزهای خسته کننده در یوتیوب مواجه هستیم!  البته به این نکته توجه داشته باشید که این کار یوتیوب برای شما آنقدرها نیز بدون هزینه نمی باشد؛ زیرا یکی از هدف های این سیستم یوتیوب این است که یک بستر تبلیغاتی جدید ایجاد نماید و از سویی دیگر، می‌ دانیم که بعضی از اوقات احتمال دارد در پلتفرم یوتیوب با فیلمی روبرو گردیم که متن هایی خشونت‌ آمیز یا اذیت کننده‌ ای داشته باشد و مسئله ای برای یک کمپانی یا مجموعه ای بدتر از این‌ نمی باشد که تبلیغاتش در آغاز چنین فیلمی برای کاربر به نمایش در بیاید. در نتیجه طبیعی می باشد که بستر جدید و امن یوتیوب، چالشی خاص در خصوص محتوا با خود ندارد و جذابیت بسیاری برای مبلغین نیز به همراه نخواهد داشت.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: engadget

2.8/5 - (5 امتیاز)

نظرات در مورد : فیلم ها را به طور رایگان در یوتیوب مشاهده کنید؛ البته با تبلیغات

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *