فیلتر شکن جدید سازمان جاسوسی سیا برای کاربران ایرانی “هشدار”

فیلتر شکن

فیلتر شکن جدید سازمان جاسوسی سیا برای کاربران ایرانی “هشدار” : بسیاری از کاربران ایرانی به دلیل فیلتر شدن برخی از شبکه های اجتماعی به دنبال راهی برای باز کردن شبکه های اجتماعی خود در هستند ، در این میان سازمان های جاسوسی جهان از جمله آمریکا برای دسترسی به اطلاعات کاربران ایرانی به ارائه نرم افزار های رایگان فیلتر شکن برای دور زدن فیلتر ارائه کرده اند.

نکته قابل تامل این جاست که سازمان جاسوسی سیا به کمک رادیو آمریکا که به زبان فارسی فعالیت می کند نرم افزار فیلتر شکن جدیدی را برای باز کردن تلگرام و شبکه های اجتماعی دیگر از جمله اینستاگرام ارائه کرده اند . در روز های گذشته پورت های دسترسی به تلگرام و اینستاگرام بطور کلی در ایران بسته شد و کاربران ایرانی دیگر دسترسی به این دو نرم افزار را در ایران ندارند.

به گزارش زوم تک به نقل از پایگاه خبری مشرق : “سازمان جاسوسی سیا” برای شکستن فیلترینگ در کشور ایران اقدام طراحی و ارائه فیلتر شکن “سایفون” کرده است.

براساس این خبر ، سیا از طریق رادیو فردا به ارائه فیلتر شکن سایفون نموده است.

براساس اطلاعات منتشر شده در این خبر فیلتر شکن سایفون با دسترسی به اطلاعات کاربران خود می تواند به راحتی از سیستم ها و گوشی های هوشمند افراد جاسوسی نماید.

از این رو بسیاری از کارشناسان حوزه آی تی به کاربران ایرانی هشدار داده اند که در استفاده از نرم افزار های فیلتر شکن کاملا مراقب باشند بسیاری از نرم افزار های فیلتر شکن به دلیل دسترسی به فایل های کاربرانشان به راحتی می توانند اطلاعات کاربران خود را به سازمان جاسوسی سیا ارسال نماید. براساس این گزارش گویا فیلتر شکن سایفون تنها برای کاربران ایرانی ارائه شده است ، مطمئنا سازمان جاسوسی سیا برای دستبرد به اطلاعات شخصی ایرانیان می تواند از این نرم افزار فیلتر شکن استفاده نماید. نظر شما چیست ؟ منتظر نظرات سازنده شما در این موضوع هستیم.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رفع فیلتر تلگرام تکذیب شد (بروز رسانی)

نظرات در مورد : فیلتر شکن جدید سازمان جاسوسی سیا برای کاربران ایرانی “هشدار”

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. همش تقصیر خودتونه باید تلگرام رفع فیلتر بشه تا دیگه کسی مجبور نشه از فیلترشکن استفاده کنه