فورد GT در نمایشگاه CES 2016 حظور خواهد یافت

فورد GT در نمایشگاه CES 2016 حظور خواهد یافت

خودرو یا بهتر بگویم ابرخودرو جدید کمپانی فورد، در اویل سال جاری معرفی شد. این سوپر اسپرت جدید با همان نام GT معروفش راه اندازی شد و  در حال حاضر فورد اعلام کرده است که سوپر اسپرت جدید خود را در نمایشگاه CES  سال 2016 در ماه ژانویه سال آینده به نمایش خواهد گذاشت.

فورد GT جدید با بالاترین تکنولوژی هایی که در خودرو به کار برده میشود آمده است با این حال احساس میشود که فورد آن را در نمایشگاه سال آینده فروشندگان الکترونیک (CES) به نمایش در آورد.

فورد میزبان اولین کنفرانس خبری در CES 2016 در ساعت 7.30 صبح روز سه شنبه، 5 ژانویه 2015 خواهد بود و طی آن خودرو جدید خود را به نمایش خواهد گذاشت.فورد GT در نمایشگاه CES 2016 حظور خواهد یافتعلاوه بر این فورد GT در نمایشگاه CTA نیز حظور پیدا میکند. این سوپر اسپورت فوق العاده، عملکرد بالا، آیرودینمایک عالی دارد و به لطف ساخته شدنش با فیبر کربن، وزن کمی دارد.

فورد GT با وجود موتور 3.5 لیتری V6 توئین توربو، میتواند 600 اسب بخار قدرت تولید کند. این خودرو با سیستم انتقال سرعت هفت سرعته آمده است و ترمز هایی با الیاف فیبر کربن دارد .به علاوه، چرخ های آن 20 اینچی هستند.

همانطور که گفته شد، نمایشگاه CES 2016 در ماه ژانویه برگذار خواهد شد و در آن زمان جزئیات بیتشری در مورد فورد GT منتشر میشود.

منبع: geeky-gadgets

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مدل تمام الکتریکی وانت فورد F-150 سال 2022 از راه می رسد

نظرات در مورد : فورد GT در نمایشگاه CES 2016 حظور خواهد یافت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *