فناوری 8 نانومتری تولید چیپ ست های سامسونگ آماده ی بهره برداری است

سامسونگ

فعالیت های قوی شرکت سامسونگ در چند سال اخیر , باعث شد در بین تولید کنندگان گوشی های هوشمند درخشیده و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گیرد. این شرکت کره ای با فعالیت چشم گیر خود در زمینه چیپست‌ های موبایل مستقل شده و توانست سایر شرکت ها را نیز ساپورت کند.

این بار شرکت سامسونگ با گسترش تکنولوژی 8 نانومتری بر اساس فناوری فین‌ فت وارد عمل می شود. این شرکت بیان کرد قصد دارد از این تکنولوژی در تولید محصولات خود استفاده کند. محصولات اخیر سامسونگ با بهره مندی از مزایایی مانند باتری قوی و مصرف انرژی کم سبب شدند این شرکت از رقبای خود پیشی بگیرد. پرچمداران این شرکت نیز هر گونه شک و تردیدی را نسبت به سامسونگ برطرف کردند.

بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه ها , سامسونگ توانسته در محصولات جدید خود از تکنولوژی برتر 8 نانومتری استفاده کند و باعث کاهش 10 درصدی مصرف انرژی , در گوشی های جدید خود شود. سامسونگ در سخنان خود بیان کرد فعالیت در این زمینه در حال گسترش بوده و احتمالا تا اواخر سال شاهد اجرای این عمل در اسمارت فون های آن خواهیم بود. در کنار مزایایی مانند کاهش مصرف انرژی , تکنولوژی 8 نانومتری باعث گسترش در سایر بخش ها از جمله تکنولوژی تجهیزات شبکه ای نیز می شود. از این رو با پیشرفت در یک بخش , به طور هم زمان چندین زمینه دیگر نیز ارتقا می باید.

تاکنون بهره گیری گوشی های هوشمند از فناوری 10 نانومتری پاسخ خوبی در دنیای تکنولوژی دریافت کرده است و باعث شده که مصرف این گوشی ها کاهش یافته و بهینه سازی صورت بگیرد. در این امر بسیاری از کمپانی ها سعی دارند که فناوری مورد استفاده در دستگاه های هوشمند خود را هر بار ارتقا داده و رضایت طرفداران خود را جلب نمایند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی های بیشتری به چیپ سفارشی اس 23 مجهز می شوند

نظرات در مورد : فناوری 8 نانومتری تولید چیپ ست های سامسونگ آماده ی بهره برداری است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *