فروش بالای آیفون 10 در ژاپن، چین و بریتانیا

آیفون 10

کمپانی اپل در سال 2017 پس از رونمایی سه گوشی پرچمدار خود آنقدرها نتوانست همانند سال های گذشته فروش بالا و بی نظیر و حتی استقبال زیادی داشته باشد. دلیل این عدم استقبال افراد شباهت بسیار زیاد آیفون 8 و 8 پلاس به آیفون 7 و 7 پلاس بود که بسیاری از کاربران به خرید این گوشی رقبتی نشان ندادند و آیفون 10 نیز به دلیل قیمت پایه ی 999 دلاری خود نیز سبب شد بسیاری از طرفداران این کمپانی توانایی خرید این گوشی را نداشته باشند. گویا اپل در سال گذشته در دوراهی سختی قرار گرفت و فراز و فرودهای زیادی را تاکنون تجربه کرده است.

یکی از موسسات آماری در خصوص میزان فروش گوشی های هوشمند در بازه ی سپتامبر تا نوامبر 2017 اطلاعات جمع آوری شده را منتشر کرد. در این اطلاعات انتشار یافته کمپانی اپل در بازار بورس کشورهای مختلف بسیار نوسانی عمل کرده است. سهم گوشی های آیفون در کشورهایی نظیر ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و آلمان با کاهش 0.6 درصدی به 23.9 درصد رسید و در ایلات متحده به میزان 3.8درصد کاهش داشت اما گوشی های آیفون در کشور چین توانست 4.6 درصد افزایش داشته باشد و 25 درصد از بازار را در اختیار خود گرفت و به گفته ی تحلیلگران توانست به سهم اندروید در این کشور ها برسد.

آیفون 10

کمپانی اپل در همین بازه ی زمانی شاهد رشد میزان فروش خود در کشور بریتانیا بود که این میزان فروش در سه سال اخیر برای کوپرتینویی ها واقعا بی سابقه بود. کمپانی اپل در این کشور با 49.4 درصد توانست بیشترین سهم فروش را به خود اختصاص دهد که 14.4 درصد از این فروش در بازه ی زمانی مذکور مربوط به آیفون 10 بوده است. یکی از مسئله های جالب این است که میزان فروش آیفون 10 نسبت به آیفون های 8 و 8 پلاس که قیمتی ارزان تر داشتند، پایین تر بود و البته این موضوع به نوعی یک برد در مقابل ششمین گوشی پر فروش این کشور یعنی گلکسی اس 8 سامسونگ محسوب می گردد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار بتا iOS 16.4 برای گوشی های آیفون

نظرات در مورد : فروش بالای آیفون 10 در ژاپن، چین و بریتانیا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *