فردا گوشی پرچمدار Cool Play 6 بصورت رسمی معرفی می شود

فردا گوشی پرچمدار Cool Play 6 بصورت رسمی معرفی می شود

فردا گوشی پرچمدار Cool Play 6 بصورت رسمی معرفی می شود: کمپانی Coolpad اعلام کرده است که گوشی پرچمدار Cool Play 6 را در تاریخ بیستم آگوست(۲۹ مرداد) طی مراسمی در دبی معرفی می کند. این کمپانی دعوت نامه ها برای مراسم را نیز ارسال کرده است.
گوشی کول پلی ۶ پرچمدار بعدی گوشی های هوشمند این کمپانی است. جزئیات زیادی از این گوشی نمی دانیم تنها میدانیم میزان رم در این گوشی ۶ گیگابایت است و ظرفیت باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. کمپانی کول پد عملکرد این گوشی در اجرای بازی ها را بسیار تبلیغ کرده است بنابراین انتظار می رود که پردازنده به کار رفته در این گوشی Snapdragon 835 باشد.

فردا گوشی پرچمدار Cool Play 6 بصورت رسمی معرفی می شود

 

7700در تصاویری که از کول پلی ۶ منتشر شده است ، دوربین دو گانه که این روزها بسیار متداول است در پشت آن مشخص است. به نظر می رسد که پشت بدنه از جنس الومینیوم باشد و قسمتی از بالای آن احتمالا پلاستیکی است. این به آن معناست که گوشی دارای بدنه فلزی یکپارچه نخواهد بود. طراحی این دستگاه به خصوص پنل جلویی به گوشی های LeEco بسیار شباهت دارد. این شباهت عجیب نیست زیرا LeEco یک سهام دار بزرگ دراین کمپانی است. و برخی گوشی های Cool Pad توسط LeEco ساخته شده است.
بعد از معرفی گوشی مشخصات کامل تر اعلام می شود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فردا گوشی پرچمدار Cool Play 6 بصورت رسمی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *