فاش شدن مشخصات جدید فبلت سونی

سونی

شرکت سونی چندی پیش از گوشی پرچم دار جدید خود با نام اکسپریا XZ1  رونمایی کرده است و همچنین همراه این مدل نسخه 4.6 اینچی از اکسپریا XZ1 معرفی شده است. 

اما حالا به نظر می رسد این شرکت قصد دارد که محصول دیگری را در سال 2017 به طرفدارن معرفی نماید.

مشخصات فبلت جدید سونی با  شماره مدل H4233 و صفحه نمایشی6 اینچی فاش شد.

مشخصات محصول جدید سونی در تست GFXBench  فاش شده است ، این گوشی جدید با شماره Sony H4233 می باشد که یکی از ویژگی های آن 6 اینچی بودنش می باشد ولی این مدل جدید بدون حاشیه نیست و از دسته میان رده ها به شمار می آید همچنین دارای رزولوشن نمایشگری Full HD است. 

در تصویر که از مشخصات این فبلت جدید بدست می آید می توان به برخی از موارد اشاره کرد که عبارت از : تراشه‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز ، چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ( شاید قابل ارتقاء نیز باشد) ، دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی، فیلم‌برداری با رزولوشن UHD ، سنسور ۱۶ مگاپیکسلی ، شاتر سلفی با رزولوشن 4K برای فیلم برداری ،بهره گیری از آخرین نسخه اندروید و ….. 

 

فبلت جدید سونی با شماره مدل H4233

 

اگر فبلت میان‌‏رده Sony H4233 با اندروید ۸.۰ اوریو به بازار عرضه گردد به عنوان سومین گوشی سونی بعد از گوشی اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ1 Compact  می باشد که با سیستم‌عامل اندروید اوریو پیش فرض استفاده کرده است. 

 

اما هنوز هم نمی توان در مورد مشخصات اصلی و قیمت این فبلت اظهار نظر کرد  و نمی توان مشخص کرد که این گوشی تا آخر امسال به بازار عرضه می گردد یا خیر و باید تا عرضه این محصول صبر کنیم.

ممکن است سونی به جز این گوشی اقدام به معرفی گوشی دیگری نیز نماید  البته در این رابطه شایعاتی نیز مطرح می باشد که این احتمال را به وجود می آورد.

در صورتی که می خواهید از جدیدترین اخبار تکنولوژی آگاهی داشته باشید با زوم تک همراه باشید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رفع مشکل کار نکردن گوگل مپ (Google Maps) در اندروید:8 راه آسان+تصاویر راهنما

نظرات در مورد : فاش شدن مشخصات جدید فبلت سونی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *