علت فوت ناصر ملک مطیعی چه بود؟

ناصر ملک مطیعی

علت فوت ناصر ملک مطیعی : یکی از خبرهای بسیار ناراحت کننده ی که به تازگی گوشمان رسیده و سبب ناراحتی همه ی ما شده است خبر فوت ناصر ملک مطیعی بوده است و طبق این خبر متاسفانه این هنرمند عزیز کشورمان 5 خرداد 97 به دیار باقی شتافت. براساس اطلاعات منتشر شده ایشان در اثر مشکل و بیماری تنفسی به دیار باقی شتافت.

ناصر ملک مطیعی

ایشان جز بازیگران و کارگردانان سینما هستند که سال 1309 در تهران متولد شده است و بعد از انقلاب در شغل های دیگری مانند قنادی و مشاور املاک فعالیت داشته است و از این راه برای خود کسب درآمد می کرد. ایشان را می توانیم اسطوره سینما ایران ، کارگران و بازیگر بدانیم که البته پس از انقلاب فعالیت های او در این حیطه کم رنگ تر از گذشته شد ولی همیشه نام ناصر ملک مطیعی در ذهن جوانان قدیم حضور دارد و همچنان اسم او پر رنگ است .

ناصر ملک مطیعی پس از اینکه وارد عرصه بازیگری و سینما شود ، معلم ورزش دبستان های تهران بوده و دیپلم رشتهٔ تربیت دانش‌سرای عالی تهران بوده است .البته ایشان بعد از اینکه به سینما وارد شدند در حیطه های دیگری مانند تئاتر و دوبله فیلم نیز فعالیت های داشته اند.

ناصر ملک مطیعی

ناصر ملک مطیعی با بازی در “ولگرد” توانست محبوبیت های زیادی بدست بیاورد. و بلافاصله بعد از این بازی حرفه ی توانست در فیلم دیگری با نام “گرداب” ایفای نقش کند.طبق اخرین خبرها او بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان ولی عصر فوت کرده است.

شایعات زیادی در شهریور ماه مبنی بر فوت ایشان در فضای مجازی دست به دست شد که هر بار این شایعه ها توسط کارکنان بیمارستان دی تکذیب شدند.

علت بیماری ناصر ملک مطیعی

ایشان به دلیل عارضه تنگی تنفس در بخش سی سی یو بیمارستان دی از ماه گذشته بستری شده اند و متاسفانه در صبح روز 5 خرداد درگذشتند.

ناصر ملک مطیعی فوت کرد ناصر ملک مطیعی فوت شد

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

5/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  بیوگرافی سحر دولتشاهی

نظرات در مورد : علت فوت ناصر ملک مطیعی چه بود؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *