عرضه کابل شارژر 29 دلاری اپل واچ از نوع USB-C

کابل شارژر اپل واچ

کابل شارژر اپل واچ | همانطور که می دانید تقریبا همه ی گجت های تولیدی کمپانی اپل از کابل شارژرهایی از نوع لایتینگ فعالیت دارند ولی گویا این بار کمپانی اپل برای اپل واچ خود امکان شارژ با کابل شارژر USB-C را نیز فراهم نموده و با قیمت 29 دلار عرضه نموده است.

کابل شارژر اپل واچ

کمپانی اپل مدتی است که استقبال بسیار زیادی از کابل‌ ها و اتصالات USB-C داشته و اکنون به سراغ آن ها رفته است. به همین جهت کمپانی اپل تلاش کرده تا همین راه را دوباره ادامه دهد و کابل‌ های شارژ USB-C اپل واچ را برای مک‌ بوک و به احتمال زیاد آیپد پرو عرضه نماید. بر همین اساس کاربران می‌ توانند با اتصال‌ این کابل شارژ‌ها به مک‌ بوک‌ های جدید و سایر لپ تاپ‌ ها، ساعت‌ های هوشمند اپل واچ خود را سریعتر شارژ کنند. شارژ‌رهای مغناطیسی اپل واچ در اصل یک شارژر مغناطیسی القایی می باشد که یک کابل 30 سانتی متری از نوع USB-C با خود به همراه دارند و با قیمت 29 دلار هم اکنون عرضه شده‌ اند. کاربران می‌ توانند با قرار دادن ساعت‌های خود بر روی قسمت دایره‌ ای و مغناطیسی، اپل واچ خود را شارژ نمایند.

کابل شارژر اپل واچ

قبل از این کاربران فقط می توانستند با استفاه از کابل و درگاه USB-A قرار داده شده برای اپل واچ، گجت های پوشیدنی خود را شارژ کنند اما اکنون طرفداران کمپانی اپل که اساسا همه ی گجت‌ هایشان با یکدیگر ست شده است، می‌ توانند از سایر وسایل نیز به منظور تامین انرژی ساعت‌ هایشان استفاده نمایند. همچنین کابل‌ های شارژر USB-A دو متری برای ساعت‌ های هوشمند این کمپانی تولید شده بود و کاربران می‌ توانستند بر اساس نیاز، گزینه‌ های مورد نیاز خود را خریداری نمایند. البته هنوز هیچ اشاره‌ای به کابل ها یا مدل های این چنینی برای شارژر‌های USB-C نشده است و تنها یک مدل از آن موجود می باشد.

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه روشن کردن اپل واچ (Apple Watch)

نظرات در مورد : عرضه کابل شارژر 29 دلاری اپل واچ از نوع USB-C

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *