عرضه آیفون 8 با رنگی جدید

آیفون در رنگ های جدید

عرضه آیفون 8 با رنگی جدید: آیفون ها در گذشته به رنگ های ساده به بازار عرضه می شدند و بیشتر با رنگ های سیاه و سفید آنها را می دیدیم . اما این روزها خبرهای جدیدی به گوش می رسد که حاکی از آن است اپل قصد دارد آیفون های جدیدی را با رنگ های متنوعی به بازار عرضه کند. البته مانند آیفون7پلاس که در رنگ های مشکی ، نقره ی ، رزگلد ، جت بلک عرضه شد.

آنگونه که به نظر می رسد آیفون 8 با ظاهر جدید آینه ی رنگ به بازار عرضه شود. بنجامین گسکین در توئیتی اعلام نموده است که این اسمارت فون در چهار رنگ عرضه خواهد شد که یک رنگی از این رنگ ها آینه ی می باشد. این مسئله ، گزارش قبلی مینگ چی کو را بر پایه معرفی آیفون8 در رنگ های کمتر برای حفظ نام تجاری boutique رد خواهد کرد.

با وجود اینکه گزارشات KGI در گذشته اثبات شده است ، این امکان وجود دارد که این موضوع نیز حقیقت داشته باشد. البته نباید فراموش کرد که هنوز از سوی اپل هیچ خبری در این باره به صورت رسمی بیان نشده است. 9 to5mac نیز اشاره کرده است که این امکان وجود دارد گسکین جت بلک را به صورت اشتباهی به رنگ آینه ی جدید تبدیل کرده باشد. رنگ جت بلک آیفون7 پلاس یک سطح نسبتا براق آینه ی داشته است به گونه ی که به نظر می رسد با وجود این نسخه به رنگ ی مشابه ی نیازی نیست. در هر صورت تا ماه سپتامبر باید منتظر رونمایی رسمی اسمارت فون ماند.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر جدیدی از آیفون 8 با نمایش حسگر اثر انگشت در بالای صفحه نمایش

نظرات در مورد : عرضه آیفون 8 با رنگی جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *