عذرخواهی کمپانی اپل از کاربرانش به دلیل کاهش سرعت عملکرد آیفون هایش

اپل

کمپانی محبوب آمریکایی اپل در نامه ای سر گشاده خطاب به کاربران و مشتریان خودش که طی آن از سو تفاهم های مرتبط با کاهش دادن سرعت عملکرد آیفون های قدیمی عذر خواهی کرده است. این کمپانی محبوب و بزرگ در دنیا ی تکنولوژی در طی چند هفته ی گذشته طی خبر هایی اذعان کرده بود که به خاطر کاهش عملکرد باتری های آیفون های قدیمی، سرعت عملکرد این گوشی ها را کاهش می دهد.

در این نامه گفته شده است که: می دانیم که برخی از شما احساس می کنید که شرکت اپل سما را از خودش نا امید کرده است، اما از این بابت بسیار متاسف هستیم. همچنین کمپانی بزرگ اپل افزود که باتری های گوشی ها از اجزای مصرفی گوشی محسوب می شوند و این کمپانی این امکان را فراهم کرده است تا کاربرانی که از آیفون ۶ و یا مدل های بعدی آیفون استفاده می کنند از اواخر ماه ژانویه تا دسامبر سال ۲۰۱۸ باتری گوشی های خود را با پرداخت تنها ۲۹ دلار تعویض کنند.

اپلکمپانی اپل همچنین به کاربرانش قول داده است که تا اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی ویژگی جدید را به سیستم عامل آی او اس اضافه کند که اطلاعات و جزئیات بیشتری در رابطه با سلامت باتری به نمایش بگذارد تا کاربران این گوشی ها امکان این را داشته باشند که بدانند چه موقع باتری گوشی هایشان نمی‌تواند حداکثر عملکرد گوشی را تضمین کند. آن چه شرکت اپل در حال انجام آن است، تغییری بزرگ در دیدگاه این کمپانی در رایگبطه با باتری گوشی های آیفون است.

تقریبا حدود یک دهه پیش زمانی که اولین ایفون شرکت اپل به عموم مردم معرفی شد اهالی کوپرتینو ادعا می کردند که اکثرا کاربران گوشی آیفون هیچ گاه نیازمند تعویض باتری شان نخواهد شد و این در حالی است که پس از یک دهه این موضوع کاملا برعکس شده است و بیشتر افرادی که از نسخه های قدیمی تر گوشی های کمپانی اپل استفاده می کنند مجبور به تعویض باتری هایشان هستند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل و گوگل ارزشمند ترین کمپانی های جهان شناخته شدند

نظرات در مورد : عذرخواهی کمپانی اپل از کاربرانش به دلیل کاهش سرعت عملکرد آیفون هایش

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام
    واقعا خیلی برام جالب بود
    فکر میکردم مشکل چیز دیگه ای هست
    ای بابا انقدر هزینه کنیم برای این گوشی بعد چنین مشکلی باشه و اعلام نکنن؟
    دستشون درد نکنه حداقل اعلام میکنن ایرادشون رو
    حالا تو ایران چکار میشه کرد؟ آیا میشه تعویضشون کرد؟