طرح نهایی اپل برای آیفون 8 توسط وب سایت فوربز تایید شد

آیفون8

در این هفته ها شایعه های زیادی در مورد طرح نهایی iPhone 8 به گوش رسیده است و طرح های بسیاری در این رابطه منتشر شدند اما هم اکنون توسط یکی از شرکت های تولیدکننده لوازم جانبی ، طرح نهایی آیفون 8 تایید شده است .

عکس های از رندر نهایی آیفون 8 به دست آمده ( این عکس توسط گوردون یکی از نزدیکان به شرکت تولیدکننده لوازم جانبی Nodus بدست آمده است)  که می توان طراحی قطعی آن را تایید کرد . اما دیگر باید به حاشیه ها خاتمه داد و با نمایشگر بزرگ و باریک به اندازه 5.8 اینچی آن روبرو شد.

فقط بخشی از بالای این نمایشگر برای قرارگرفتن دوربین سلفی و دیگر سنسورها جدا شده است . در نهایت در این طراحی محلی جدید برای نشان داده نوتیفیکیشن ها به وجود آمده است.

ِآیفون8

همانند طرح های پیشین ، در آیفون 7 پلاس دوربین دوگانه ی افقی وجود داشت که به وضعیت عمودی تغییر یافته و به دلیل کارکرد ایده آل و بهتر آن جز برنامه های جامع  اپل می باشد.  اپل حاشیه های آیفون8 را به نسبت موبایل های قبلی تا حدودی کاهش داده است .

آیفون8با وجود اینکه در رندرها مشخص نمی باشد اما درگاه لایتنینگ در این موبایل همچنان حضور دارد و خبری از USB نوع C وجود ندارد و مثل آیفون 7 جک هدفونی در آن نیست .

از دکمه هوم که غافل نشویم در رندر ها می بینیم که اندازه آن دوبربر شده است و هنوز در مورد قرار گرفتن حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر شک و تردید های وجود دارد ، این امکان وجود دارد اپل مانند سونی در دکمه پاور حسگر اثرانگشت را قرار بدهد.

آیفون8هنوز هم نمی توان در مورد آیفون 8 نظر قطعی داد . زیرا قیمت نهایی ، کارکرد تراشه A11 و ویژگی های دوربین از رازهای پنهان آیفون 8 میباشد. اما با اطمینان تمام می توانیم بگوییم که رندرهای منتشر شده به عنوان طراحی نهایی آیفون 8 به شمار می آیند.

آیفون8

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ممکن است آیفون بعدی به حسگر عنبیه چشم مجهز شود.

نظرات در مورد : طرح نهایی اپل برای آیفون 8 توسط وب سایت فوربز تایید شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *