طراحی پرچمداران سونی تغییر کرده است

پرچمداران سونی

خبری جدیدی درباره نامه جنجالی شرکت سونی به FCC منتشر شد , گویا در این نامه شرکت سونی از FCC خواسته مجوز ثبت گوشی جدید خود را , به دلیل تغییراتی که قصد دارد در طراحی گوشی جدید خود اعمال کند , کنسل نماید. شرکت قدرت مند سونی اعلام کرده است تا دو هفته دیگر به طور رسمی از گوشی های جدید سال 2018 خود رونمایی کرده و آن ها را به عموم معرفی خواهد کرد , بر اساس گفته های این شرکت , انتظار داریم پرچم داران سال 2018 شرکت سونی در اوایل اسنفد ماه رونمایی شوند.

اما آن چه که باعث ایجاد اخبار داغی شده تغییراتی است که شرکت سونی تصمیم دارد در روز های آخر در طراحی این گوشی اعمال کند. همین امر باعث شده سونی طی نامه ای به کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) خواستار ابطال یکی از مجوز های گوشی های جدیدش باشد. آن چه که در متن این نامه جلب توجه می کرد علت این ابطال بود و همه از این تغییرات لحظه آخری شرکت سونی متعجب بودند.

پرچمداران سونی

شایعاتی درباره این تغییرات در فضای مجازی ثبت شده است، برخی می گویند این شرکت قصد دارد گوشی های جدید خود را باری دیگر با طراحی میرای , باز طراحی کند چرا که این امر در کنار حاشیه بسیار باریک گوشی های سونی بسیار بر کاربرد بوده و یک مزیت به شمار می رود و قصد کرده از یک الگوی طراحی قدیمی به نام امنی‌بالانس استفاده کند. با این حال هنوز مطلبی به صورت رسمی درباره علت و نحوه این تغییرات از سوی شرکت سونی منتشر نشده و هیچ یک از این مطالب هنوز توسط این شرکت تایید نشده اند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : طراحی پرچمداران سونی تغییر کرده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *