طراحی مرورگر گوگل کروم به زودی تغییر خواهد کرد

مرورگر گوگل کروم

یکی از مرورگرهای بسیاری پرطرفدار و قدرتمند در لپ تاپ ها و کامپیوترهای رومیزی و حتی گوشی های هوشمند اندرویدی و آیفون، مرورگر گوگل کروم می باشد. کمپانی گوگل نیز مدت هاست در تلاش است تا این مرورگر را بروز نگاه دارد تا از مشکلات و مسائل امنیتی در امان بماند ولی با تمامی این بروزرسانی های منتشر شده برای این مرورگر، مدت هاست که هیچ تغییری در ظاهر و شکل و شمایل آن ایجاد نکرده است.

بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی این کمپانی گویا گوگل قصد دارد در سال جدید میلادی تغییراتی را نیز در ظاهر این مرورگر اعمال نماید و طراحی جدیدی را برای آن رقم بزند. بر اساس سنت همیشگی، کمپانی گوگل قبل از اعمال طراحی جدید برای نسخه نهایی مرورگر خود، آزمایش آن را در Chrome Canary آغاز نموده است تا کاربرانی که برای مشاهده ی این تغییرات کنجکاو هستند در سیستم عامل ویندوز، لینوکس و کروم OS بتوانند پیش از انتشار نسخه ی نهایی با تغییرات جدید آن آشنا گردند.

مرورگر گوگل کروم

در طراحی جدید این مرورگر از نوار آدرس تا شکل و رنگ تب‌ های قابل نمایش در این مرورگر تغییرات بسیاری صورت پذیرفته است. یکی از افراد دخیل در پروژه کرومیوم به نام فرانسوا بیوفورت، آیکون‌ های جدید این مرورگر برای پیشنهادهای جستجو، رنگ‌ آمیزی جدید تب‌ها و همچنین تب‌ های پین شده و نشان‌ه های هشدار را از تغییرات این نسخه بیان می‌کند و در این خصوص می گوید:

از نظر من موارد بسیاری در این بروزرسانی بهبود یافته اند.

البته بر اساس عقیده ی بیوفورت عادت کردن به طراحی جدید این مرورگر کمی زمان احتیاج دارد ولی لازم به ذکر است که نسخه جدید گوگل کروم در حال حاضر به طور رسمی انتشار نیافته است و تنها در Chrome Canary مک او اس می‌توان از طریق فعالسازی یک Flag به آن دسترسی پیدا کرد. با این حال دور از انتظار نیست که کمپانی گوگل تصمیم دادشته باشد به زودی زمان انتشار این طراحی جدید برای نسخه پایدار مرورگر گوگل کروم را تعیین نماید.

 

با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری گوگل Pixel 9 با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم Qi2 عرضه می شود

نظرات در مورد : طراحی مرورگر گوگل کروم به زودی تغییر خواهد کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *