اپل گزارش کرد که تصمیم دارد تا از صفحه نمایش OLED جدید در آیفون های 2019 استفاده نماید

آیفون های 2019

در این بازار رقابت میان کمپانی های سازنده ی گوشی های هوشمند، اپل تصمیم دارد تا تکنولوژی های جدیدی را در آیفون های خود فراهم نماید. بر اساس گزارش های منتشر شده گویا کوپرتینویی ها تصمیم دارند تا صفحه نمایش آیفون ها را با تاچ ترکیب نموده و به صورت یکپارچه در آیفون های 2019 به کار ببرند. بر اساس گمانه زنی های صورت گرفته به احتمال حداقل یکی از آیفون هایی که سال آینده رونمایی خواهند شد از این ویژگی بهره مند خواهند بود.

آیفون های 2019

بر اساس شایعات منتشر شده، گویا کمپانی اپل تصمیم دارد تا حداقل یکی از آیفون های 2019 را با صفحه نمایشی که ماژول تاچ با صفحه نمایش OLED ادغام شده است، به بازار عرضه نماید. براساس گزارش انتشار یافته، صفحه نمایش OLED منعطف لمسی اپل، دارای ساختاری متفاوتی نسبت به صفحه نمایش های کنونی اپل در سری جدید آیفون ها می باشد. صفحه نمایش های کنونی از یک ماژول تاچ جداگانه، در بخش بالایی صفحه نمایش استفاده می نماید. اگر ماژول تاچ با صفحه نمایش OLED ادغام گردد، گوشی‌ های آیفون تا حدودی سبک تر و باریک تر می شوند.

طبق خبرهای انتشار یافته، انتظار داریم تا در سال آینده‌ ی میلادی شاهد رونمایی از فناوری های جدید اپل در صفحه نمایش های گوشی آیفون هستیم. البته گویا در ابتدا صفحه نمایش جدید به طور محدود و فقط در پرچمدار اپل برای سال 2019 استفاده خواهد شد. در این میان، با اینکه انتظار داریم تکنولوژی صفحه نمایش جدید با ماژول تاچ یکپارچه‌ شده باشد، ارزان‌ تر از صفحه نمایش هایی است که با ماژول تاچ جداگانه باشد؛ به احتمال در تمامی آیفون های سال آینده ی میلادی شاهد حضور این تکنولوژی خواهیم بود.

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: 9to5mac

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپل گزارش کرد که تصمیم دارد تا از صفحه نمایش OLED جدید در آیفون های 2019 استفاده نماید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *