صدور مجوز افزایش قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی

افزایش قیمت خودروهای داخلی | این روزها با شروع تحریم های ایالات متحده علیه ایران، که اولین تحریم مربوط به صنعت خودروسازی داخلی بود، بازار خودروهای داخلی بسیار سخت و طاقت فرسا شده است. بسیاری از اشخاص نیز در این میان از آب گل آلود ماهی می گیرند. در عین حال میزان فروش خودروهای داخلی نیز در ایران کاهش بسیار چشمگیری داشته است و افراد به دلیل قیمت های سرسام آور به هیچ عنوان به سراغ خودروهای داخلی نمی روند.

افزایش قیمت خودروهای داخلی

اکنون شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت از حذف شورای رقابت در فرایند قیمت‌ گذاری خودرو های داخلی خبر داد و افزود:

از این به بعد ستاد تنظیم بازار با همکاری سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، مسئولیت نظارت و بررسی بازار خودروهای داخلی و حتی خارجی را بر عهده خواهند داشت.

قیمت خودروهای داخلی

جناب وزیر در طی یک نشست مشترک با کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود:

خودروهایی با قیمتی کمتر از 45 میلیون تومان یک افزایش 7.5 میلیون تومانی را تجربه خواهند کرد. در نتیجه خودروهای بالای 45 میلیون، با افزایش 9.5 میلیون تومانی روبرو خواهند شد. خط تولید خودروهای پر تولید هیچ مسئله و مشکلی ندارد و به محض دریافت قطعات، خودروهای نیمه کاره تکمیل خواهند شد و وارد بازار می گردند.

تمامی این تصمیمات روز گذشته ، در طی جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گرفته شده اند، در شرایطی که شورای رقابت با برگزاری یک جلسه، مجوز افزایش قیمت خودرو را به دلیل نبود اسناد و مدارک معتبر و استعلام‌ های مربوطه از سوی بانک مرکزی به تعویق انداخته بود!

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  قیمت خودرو همچنان در بازار افزایش خواهد داشت

نظرات در مورد : صدور مجوز افزایش قیمت خودروهای داخلی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *