شیائومی Mi Mix 3 ماه آینده میلادی عرضه خواهد شد

Mi Mix 3

شیائومی Mi Mix 3 | کمپانی شیائومی یکی از کمپانی های چینی است که توانسته تا به امروز در قابت با برندهای مطرح جهان برخیزد. اکنون گویا این کمپانی قصد دارد از یک گوشی هوشمند جدید بدون حاشیه از سری Mi Mix رونمایی به عمل آورد که به احتمال زیاد نام آن شیائومی Mi Mix 3 خواهد بود. اخیرا این کمپانی نیز همانند کمپانی های سامسونگ و اپل تمامی گوشی های هوشمند خود را بدون حاشیه طراحی می نماید و به نوعی کیفیت ساخت آن ها نیز بسیار بالاست.

اخیرا یک تیزری منتشر شده است که به عرضه‌ی گوشی هوشمند جدید شیائومی اشاره دارد و نشان می‌ دهد که شیائومی Mi Mix 3 احتمالا در تاریخ ۲۴ شهریور ماه به طور رسمی عرضه‌ خواهد شد. بر اساس پیش بینی ها احتمالا این گوشی هوشمند ابتدا در کشور چین عرضه شود ولی این اواخر کمپانی شیائومی با عرضه‌ ی جهانی پرچمداران خود در شهرهایی همانند لندن، این موضوع را تغییر داده است.

ویژگی های شیائومی Mi Mix 3

با تیزر افشا شده گویا حاشیه‌زی پایین صفحه نمایش پرچمدار جدید شیائومی، باریک‌ تر از نسل قبل خود بوده و به همین ترتیب، نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ ی بیشتری را نسبت به شیائومی Mi Mix 2 ارائه می دهد. صفحه نمایش می میکس 2 با استفاده از حاشیه‌ های باریک خود، حدود 91.3 درصد از پنل جلوی این گوشی هوشمند را فرا گرفته است. هم اکنون گوشی هوشمند Oppo Find X با نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ ی 93.8 درصدی خود به عنوان کم‌ حاشیه‌ ترین گوشی هوشمند دنیا به حساب می آید ولی احتمال دارد  شیائومی Mi Mix 3 این شرایط را تغییر دهد.

Mi Mix 3

تاکنون اطلاعات زیادی در خصوص قابلیت ها و مشخصات فنی پرچمدار آینده ی شیائومی منتشر نشده است ولی انتظار می‌ رود که بخش اعظمی از مشخصات Mi Mix 3 با Mi 8 Explorer Edition یکی باشد و در هر شرایط کماکان باید منتظر افشا شدن اطلاعات بیشتری درخصوص محصولات سری پریمیوم چینی‌ ها در آستانه‌ ی رونمایی از آن باشیم.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  انتشار تصویری عجیب از Xiaomi 13 Ultra

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی Mi Mix 3 ماه آینده میلادی عرضه خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *