شیائومی می 8 قرار است با سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش معرفی شود

شیائومی می 8

همانطور که می دانید کمپانی شیائومی قرار است گوشی دیگری با نام شیائومی می 8 در تاریخ 2 خرداد معرفی نماید که بر اساس اخبار منتشر شده گویا می 8 این کمپانی قرار است با سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش معرفی شود و این نوع سنسور اثر انگشت احتمالا تا 2 سال آینده به طور رسمی در تمامی گوشی های هوشمند مشاهده خواهد شد. اگر کمی به گذشته نگاه بیندازید می بینید که کمپانی ویو اولین شرکتی بود که این سنسور را با صفحه نمایش یک پارچه ساخت.

اکنون کمپانی شیائومی نیز قصد دارد دستگاه های هوشمند خود را به این سنسورهای تشخیص هویت بیومتریک مجهز نماید و آن طور که مشخص می باشد گویا کمپانی بعدی که می خواهد این ویژگی را در دستگاه های هوشمند خود اعمال نماید، کمپانی شیائومی است. اخیرا یک ویدئوی کوتاه نیز منتسب به شیائومی می 8 منتشر شده است که نشان می دهد این گوشی هوشمند به این قابلیت امنیتی تجهیز شده است، البته باید خاطر نشان کنیم که ویدئوی منتشر شده به صورت غیر رسمی می باشد و ممکن است مربوط به می 8 شیائومی نباشد.

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آخر تکلیف می 7 شیائومی چه خواهد شد؟! آیا شیائومی قصد ندارد گوشی با این مدل ارائه بدهد یا اینکه می 8 را جایگزین می 7 کرده است؟! در پاسخ به این سوال نمی توان به صورت قطعی پاسخ داد ولی می توانیم بگوییم چون عدد 8 برای شرکت های چینی عدد خوش یمنی می باشد، احتمال دارد شیائومی تصمیم گرفته باشد که می 8 را جایگزین مدل می 7 نماید. البته در نظرات برخی از افراد اینطور گفته شده است که احتمالا شیائومی قصد دارد به مناسب هشتمین سالگرد تاسیس این کمپانی شیائومی می 8 را معرفی نماید و به همین دلیل خبری از می 7 نخواهد بود.

در خبری نیز گفته شده است که شیائومی قصد دارد در جشن هشت سالگی خود از یک مدل جدید می 8 به نام  Xiaomi Mi 8 Anniversary رونمایی نماید که این موضوع هنوز توسط خود شیائومی تایید نشده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت MIUI 14 برای گوشی Xiaomi 11T Pro

نظرات در مورد : شیائومی می 8 قرار است با سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش معرفی شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *