شایعات جدیدی درباره ی سامسونگ گلکسی جی 2 پرو منتشر شد

سامسونگ

از آن جا که سامسونگ یکی از شرکت هایی است که رضایت تمام مشتریان و کاربران خود را در نظر می گیرد , بر خلاف برخی از شرکت ها که فقط بر روی تولید اسمارت فون های مدل بالا و گران قیمت تمرکز دارند , تولید محصولات خود را دسته بندی کرده و در کنار گوشی های پرچم دار عالی و با امکانات فوق العاده , تلفن هایی میان رده و حتی پایین رده , با قیمت های مناسبی نیز تولید می کند.
گلکسی جی 2 پرو محصول جدیدی است که شرکت سامسونگ در اوایل سال 2018 عرضه خواهد کرد. سامسونگ اطلاعات دقیقی درباره گلکسی جی 2 پرو منتشر نکرده است اما عکس های لو رفته از آن بخشی از ویژگی های این گوشی هوشمند را بیان می کند. البته در ابتدا متذکر شویم که این دستگاه , یک گوشی پایین رده و بسیار اقتصادی است.
بر اساس عکس هایی که موجود است به نظر می رسد سامسونگ قصد ندارد در صفحه نمایش گلکسی جی 2 پرو از حاشیه کم استفاده کند و احتمالا ابعاد 143.1×72.2×8.6 میلی متر است. در این عکس ها نمی توان به خوبی جنس بدنه را تشخیص داد اما با توجه به قیمت و این که این گوشی یک دستگاه پایین رده اقتصادی اعلام شده به احتمال زیاد سامسونگ از پلاستیک در آن استفاده کرده است.
چیپست اسنپدراگون 430 که یک پردازنده مرکزی 4 هسته ای به فرکانس 1.4 گیگا هرتز در آن به کار رفته است دارد , 16 گیگا بایت حافظه داخلی و حافظه رم 2 گیگا بایتی از دیگر ویژگی های است. با این که دکمه هوم روی پنل گوشی قرار گرفته اما فکر نمیکنیم سامسونگ برای این گوشی سنسور اثر انگشت در نظر گرفته باشد , اما همانند مدل های قبلی جی 2 , یک فلش قوی برای نور پردازی عکس های سلفی در کنار دوربین جلو تهیه شده است. سیستم عامل. در نظر گرفته شده برای این گوشی نسخه 7.1.1 اندروید بوده که دارای رابط کاربری جدیدی خواهد بود. در لبه کناری گوشی , تقریبا کنار دوربین یک بلندگو قرار دارد. همچنین امکان باز شدن درب پشتی گوشی توسط خود کاربران در این گوشی وجود دارد.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…..

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  باگ نرم افزاری جدید سامسونگ غوغا کرده این دفعه!

نظرات در مورد : شایعات جدیدی درباره ی سامسونگ گلکسی جی 2 پرو منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *