شارژر وایرلس Qi با پشتیبانی از لایتینگ

شارژر

شرکت LXORY فعالیت خاصی در زمینه تولید شارژر های بی سیم انجام نمی داد , اما اخیر شاهد یک محصول جدید از این شرکت هستیم که رضایت بسیاری از کاربران خود را جلب کرده است. اکثر شارژر های موجود در بازار یا از درگاه های اختصاصی برای تامین انرژی برق مورد نیاز خود استفاده می کنند یا دارای درگاه های میکرو یو‌ اس‌ بی، یو‌ اس‌ بی نوع C می باشند , اما شرکت LXORY  با استفاده از درگاه ورودی لایتنینگ توانسته تحولی در ساختار شارژر های بی سیم ایجاد کند.

این محصول که تحت عنوان LXORY Dual Wireless Charging Pad به کاربران معرفی شده است , دارای یک رابط اختصاصی لایتنینگ اپلپ نیز می باشد , از این رابط , می توان به عنوان یک ورودی استفاده کرد. با اعمال این رابط به عنوان ورودی , امکان استفاده از این دستگاه برای کاربرانی که دارای گوشی اپل هستند نیز بدون خرید یک کابل جدای  یو‌ اس‌ بی فراهم شده و مستقیم می توانند گوشی خود را به پد شارژ وصل کنند.

این شرکت دو ورودی MicroUSB و USB-C نیز علاوه بر  ورودی لایتنینگ تهیه کرده است , و این امر امکان شارژ سریع تر و اتصال دستگاه های بیشتری را برای کاربران فراهم کرده است. یکی از مشکلاتی که در این شارژر بی سیم به چشم می‌ خورد نبود یک آداپتور است , و این امر باعث می شود آداپتور به دیواره پد متصل نشود. قیمتی که LXORY برای این شارژر بی سیم در نظر گرفته شده 28 دلار است. این قیمت با امکاناتی که ارائه می دهد , بسیار مناسب و مقبول می باشد. این شارژر با سرعت بالای شارژ و ظاهری زیبا مورد استفاده همه کاربران با برند ها و شرکت های گوناگون قرار می گیرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیا شارژر بیسیم آیفون 8 ، fast charging نیست!؟

نظرات در مورد : شارژر وایرلس Qi با پشتیبانی از لایتینگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *