سه مدل جدید از گوشی های نوکیا در ماه 5 دسامبر توسط کمپانی HMD Global رونمایی خواهند شد

کمپانی HMD Global

همانطور که می دانید کمپانی HMD Global برای مدت 10 سال امتیاز تولید و فروش گوشی های هوشمند برند نوکیا را در دست خود گرفت و سبب شد تا این کمپانی دوباره جانی تازه بگیرد و در میان سایر برندها حرفی برای گفتن داشته باشد. اکنون بر اساس اطلاعیه های منتشر شده گویا این کمپانی تصمیم دارد تا از سه مدل جدید برند فنلاندی نوکیا رونمایی به عمل آورد.

کمپانی HMD Global

این برند مشهور فنلاندی و سازنده ی گوشی‌ های کنونی نوکیا در تاریخ 5 دسامبر برابر با 14 آذر، در دُبی محلی را به منظور برگزاری رویداد معرفی تولیداتش رزرو نموده است. اطلاعیه ی این مراسم همراه با نصاویری تاریک و نامعلوم از سه گوشی هوشمند و با هشتگ ExpectMore# منتشر شده است. مدیر بخش محصول این کمپانی اطلاعات زیادی درخصوص این گوشی‌ های هوشمند جدید ارائه نکرده است. در صورتی که نور صفحه نمایش خود را در زمان مشاهده ی اطلاعیه ی این کمپانی افزایش دهید، خواهید دید که صفحه نمایش دو گوشی که در مرکز و سمت چپ قرار گرفته اند دارای بریدگی می باشند اما گوشی که در نتها الیه سمت راست قرار گرفته است فاقد بریدگی بالای صفحه نمایش می باشد.

شایعات پیشین که در سایت های خبری منتشر شده است از تولید گوشی‌ های Nokia 8.1 و Nokia 7.1 Plus با بریدگی صفحه نمایش حکایت می نمودند. البته، در حال حاضر مدل Nokia 7.1 Plus با نام نوکای X7 در چین عرضه شده است. همچنین، گویا مدل Nokia 2.1 Plus نیز با حضور بریدگی بالای صفحه نمایش (Noch) در سیستم تولید این کمپانی قرار گرفته است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سه مدل جدید از گوشی های نوکیا در ماه 5 دسامبر توسط کمپانی HMD Global رونمایی خواهند شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *