سه خودروی لوکس که با مبلغ 100 تا 150 میلیون تومان در ایران می توان خرید؟

خودروی لوکس : بسیاری از افراد در کشور ما علاقه ی بسیاری به خرید خودروهای لوکس دارند و حتی حاضرند هزینه های بالایی را برای خرید این خودروها پرداخت کنند. اما اگر خودروها را بخواهیم دسته بندی کنیم، به دو دسته ی سدان و کراس اوور تقسیم می شوند که اخیرا خودروهای کراس اور طرفداران زیادی در میان علاقه مندان به خودرو پیدا کرده اند اما به طور کلی میزان فروش خودروهای سدان بیشتر از کراس اوورها می باشد. اگر شما نیز قصد دارید با مبلغ 100 تا 150 میلیون تومان در ایران خودرویی خریداری کنید با زوم تک همراه باشید.

 

1)خودروی کره ای کیا سراتو

این خودروی محبوب که اخیرا توسط سایپا در ایران تولید می شود یکی از گزینه هایی است که می توانید در نظر داشته باشید. این خود رو معایبی نیز دارد از قبیل اتاق پر سر و صدا و میزان امکانات رفاهی کم ولی به دلیل ظاهری زیبا بسیاری از جوان ها را به سمت خود جلب کرده است. قیمت این خودرو در نمایندگی سایپا 99 میلیون تومان می باشد که در بازار آزاد نیز با قیمت 100 میلیون تومان به فروش میرسد.

2) خودروی ژاپنی میتسوبیشی لنسر

این خودروی سدان محبوب و جوان پسند با تلفیقی از هندلینگ و لذت سواری بسیاری از افراد را مجذوب خود کرده است. اما اگر از لحاظ نوع طراحی بخواهیم به این خودروی سدان توجهی بکنیم، خواهیم دید که گویا کمی فضای داخل کابین و و چهره ی این خودرو قدیمی شده است و اغلب عملکرد گیربکس CVT این خودرو به دلیل سرعت پایین در تعویض دنده، بسیاری از جوانان را خسته می کند. قیمت این خودرو در نمایندگی آرین موتور 139 میلیون تومان می باشد.

3) خودروی کره ای هیوندای النترا 2017

نسل قبلی این خودروی محبوب کره ای در بازار ایران بسیاری از خانواده ها و حتی جوانان را به سمت خود جذب کرده بود و اکنون سری جدید این خودرو باز هم آمده تا افتخارات النترا 2016 را ادامه دهد. قیمت این خودرو در نمایندگی های کرمان موتور 135 میلیون تومان اعلام شده است اما زمان تحویل آن مشخص نمی باشد ولی اگر بخواهید این خودرو را از بازار آزاد خریداری نمایید باید مبلغی بین 130 تا 150 میلیون تومان برای آن در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید  تحولی شگرف با خودرو 1200 اسب بخار

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سه خودروی لوکس که با مبلغ 100 تا 150 میلیون تومان در ایران می توان خرید؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *