سلامت قلبتان را با MocaCuff کنترل کنید

شرکت MocaCare این بار با یک دستگاه قابل استعمال ساده آمده است که با برنامه پیش فرض فعال بر سلامت شما نظارت خواهد داشت. اولین محصول شرکت MocaCare تحت عنوان “MocaHeart” ضربان قلب، میزان اکسیژن خون و سرعت موج نبض را اندازه گیری می کرد. و اما محصول جدید شرکت نامبرده به طرز هوشمندانه ای طراحی شده که نیاز به هیچ گونه تعریف و توصیف دیگری ندارد. این دستگاه جدید یک مانیتور فشارخون پوشیده در مچ دست می باشد.

سبک و آسان برای استعمال

هرکس که تاکنون به پزشک مراجعه کرده باشد باید با دستگاه فشارخون سنج آشنا باشد. دستگاه های فشارخون سنج پزشک ها اکثرا مانند دستبندهایی هستند که به طور معمول بالاتر از ساق دست و روی بازو پوشانیده می شوند. و اغلب برای استفاده کنندگان ناراحت کننده و حتی برای خواندن اطلاعات دقیق دشوار می باشند.

اما MocaCuff بی سیم متفاوت است.

دستبند کوچک و سبک به دور مچ دست شما پیچیده شده و قطعا استفاده از آن بسیار راحتتر از سایر دستبندهای فشارخون سنج می باشد که حتی خواندن اطلاعات حاصل از اندازه گیری دیگر برایتان کابوس نخواهد بود. پس از هر آزمون، دستگاه مورد تایید FDA ضربان قلبتان را نمایش داده، فشارخون سیستولیک و دیاستولیک را اندازه گیری کرده و شاخص های رنگی رمزی مرتبط با فشارخون انجمن قلب آمریکا را نشان می دهد.

اهدافتان را پیگیری کنید و پیشرفتتان را به اشتراک بگذارید

فشارخون سنج

شما می توانید تمام اندازه گیری های حاصل از استعمال دستگاه فشارخون سنج را با اپلیکیشن مرتبط با MocaCuff مشاهده نمائید. بهترین بخش این سیستم اپلیکیشن مرتبط با دستگاه فشارخون سنج نامبرده تحت عنوان “MocaHeart” می باشد که استفاده از آن برایتان ساده خواهد بود. بدین ترتیب، پس از هر اندازه گیری داده ها از طریق بلوتوث با iPhoneتان همگام سازی شده و به کاربران اجازه سازماندهی اطلاعات، پیگیری، بهبود روند سلامت و گزینه های بیشتری می دهد.

پس از هر اندازه گیری، کاربران قادر هستند به اپلیکیشن MocaHeart مراجعه کرده و سیر بصری وضعیت قلبشان را مشاهده کنند. و در صورت نیاز دستورالعمل های AHA را برای بهبود سلامت قلبشان دنبال نمایند.

همچنین شما می توانید اطلاعات موجود بر دستگاه و اپلیکیشنتان را با دیگر پزشکان و کسانیکه از پلتفرم چت HIPAA-compliant استفاده می کنند به اشتراک بگذارید.

MocaCuff هم اکنون به طور مستقیم به منظور پیش فروش بر روی سایت قرار گرفته و شما می توانید با قیمت 49 دلار آن را خریداری کنید. این در حالی است که این دستگاه ماه آینده با قیمت 69 دلار رسما وارد بازار خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سلامت قلبتان را با MocaCuff کنترل کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *