سری جدید اتوبوس های الکتریکی ولوو رونمایی شد

اتوبوس های الکتریکی ولوو

کمپانی ولوو به تازگی از اتوبوس جدیدش که اتوبوس الکتریکی ۷۹۰۰ نام دارد رونمایی کرد. این ورژن از اتوبوس ها برای افزایش وسعت حرکتش به باتری های ۱۵۰، ۲۰۰ و ۲۵۰ کیلو وات ساعت تجهیز شده اند. در این مدل، ولوو از دو نوع سیستم شارژ برای باتری هایش استفاده می کنند که این سیستم ها به اسم CCS combo play و  oppcharge هستند و برای شارژ از طریق سقف اتوبوس طراحی شده اند .

کمپانی محبوب اتومبیل سازی ولوو اولین موعد و برای تحویل این اتوبوس های جدید و فوق العاده ی الکتریکی را برای اواخر سال های ۲۰۱۸ برنامه ریزی کرده است. اگر شما عزیزان هم از آن دسته از افرادی باشید که اخبار این نوع اتوبوس ها را پیگیری کرده اید، قطعا می دانید که ظرفیت باتری های این مدل جدید اتوبوس الکتریکی ولوو نسبت به مدل ها و ورژن های قبلی اش بسیار بیشتر است، به همین دلیل این اتوبوس جدید و زیبا قادر است تا مسافت های طولانی تری را در مقایسه با نمونه ها و ورژن های مشابه و قدیمی اش طی کند. همان طور که می دانید به راحتی می شود که حدس بزنیم این قابلیت خیلی مهم موجب می شود تا فعالیت و خدمات رسانی این مدل اتوبوس ها در طول روز بیشتر باشد.

اتوبوس های الکتریکی ولوو

این اتوبوس ها از آپشن ها و گزینه های متنوع و زیادی بهره می برند به طور مثال این اتوبوس های جدید می توانند در پایان مسیر از سیستم شارژ سریع یا همان oppcharge بهره مند شوند یا اینکه از طریق کابل CCS که یک استاندارد کشورهای اروپایی برای شارژ کردن وسیله های نقلیه است، استفاده کنند. کمپانی محبوب و معروف اتومبیل سازی ولوو این ورژن جدید اتوبوس الکتریکی را برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی اتوبوس Kortrijk که در کشور بلژیک برگذار می شود، در معرض دید عموم گذاشت.

این کمپانی برای انجام هر چه بهتر کارهایش این اتوبوس ها را در یک پکیج کامل و ویژه که در قالب یک بسته ی کامل تعمیر و نگهداری عرضه می کند که شامل باتری های این اتوبوس الکتریکی و برخی قطعات مصرفی دیگر می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری جدید اتوبوس های الکتریکی ولوو رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *