سامسونگ گلکسی اس 10 در تاریخ 20 فوریه رونمایی خواهد شد

سامسونگ گلکسی اس 10

یکی از پرچمداران کمپانی سامسونگ که در سال آینده ی میلادی رونمایی خواهد شد، گلکسی اس 10 می باشد که تاکنون شایعات بسیاری درخصوص این گوشی پرچمدار منتشر شده است. لازم به ذکر است که سامسونگ تصمیم دارد سری گلکسی اس 10 را در مدل های متفاوت و به صورت همزمان معرفی نماید که ارزان ترین نسخه ی آن گویا 881 دلار ارزش خواهد داشت.

سامسونگ گلکسی اس 10

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، پرچمدار بعدی کمپانی سامسونگ در تاریخ 20 فوریه سال 2019 میلادی ، پیش از آغاز کنفرانس جهانی موبایل در ماه مارس در شهر بارسلونا رونمایی خواهد شد. تاریخ دقیق اعلام‌ شده‌ برای رونمایی سری گلکسی اس 10 سامسونگ با مواردی که در پیشینه ی این کمپانی مشاهده شده است، تطابق دارد. در طی این رویداد، گلکسی اس 10 لایت با کدنام Beyond 0 با صفحه نمایش 5.8 اینچی تخت به عنوان جایگزین صفحه نمایش دارای انحنا رونمایی خواهد شد. همچنین گلکسی اس 10 معمولی با صفحه نمایش 6.1 اینچی و همچنین گلکسی اس 10 پلاس با صفحه نمایش 6.4 اینچی هم رونمایی خواهند شد.

سامسونگ گلکسی اس 10

این پرچمدار کمپانی سامسونگ قرار است با ظرفیت حافظه‌ ی مختلف به بازار گوشی های هومند عرضه می گردد تا کاربرانی که تصمیم دارند گوشی های هوشمندی با ظرفیت بیشتر استفاده نمایند، بتوانند گوشی مورد نیاز خود را تهیه کنند. البته، بر اساس گزارش وال استریت ژورنال به احتمال سامسونگ برای هر کدام از مدل های گوشی های هوشمند نسخه‌ی اختصاصی را که می‌ تواند یک دستگاه با صفحه نمایش 6.7 اینچی به همراه ماژول دوربین شش گانه و پشتیبانی از شبکه‌ ی اینترنت 5G باشد، را معرفی نماید.

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ..

 

منبع: thenextweb

4.3/5 - (10 امتیاز)

نظرات در مورد : سامسونگ گلکسی اس 10 در تاریخ 20 فوریه رونمایی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *