سامسونگ از 8GB RAM در Galaxy S5 استفاده می کند !

گلکسی S5

سامسونگ اخیرا اعلام کرد که : نخستین تراشه 8BG LPDDR4 گوشی موبایل از صنعت DRAM را در گوشی های هوشمند خود استفاده خواهد کرد که ممکن است زیاد به نظر آید . ولی این رم جدید میتواند برای گلکسی s4 نیز خوب باشد ، شاید سامسونگ به فکر ساخت s4 جدید با رم 4GB باشد .

گلکسی  S5
گلکسی S5

8GB LPDDR4 بر 20 نانومتر  و با تکنولوژی کلاس پردازش ارائه داده میشود ، سامسنوگ اعلام کرد که میخواهیم بالاترین سطح از عملکرد را در دسترس قرار دهیم . این یعنی اعلان جنگ با کمپانی اپل ، همانطور می دانید ، اپل هم درصدد است با راه اندازی خط تولید جدید گوشی هایی با صفحه نمایش قابل انعطاف از دور رقابت تولید گوشی های هوشمند قابل انعطاف عقب نماند. مطمئنا سال 2014 هم با جنگ تکنولوژی این دو کمپانی همراه خواهد بود.

گلکسی  S5
گلکسی S5

منتظر اخبارهای جدید دیگر از Galaxy S5 باشید . از مشخصات فنی این گوشی هوشمند می توان به صفحه نمایش قابل انعطاف ۴.۵ اینچی S-OLED ، بدنه ای تولید شده از نوعی پلاستیک با کیفیت که ضدخش و انعطاف پذیر است، اندروید ۶.۰ به همراه رابط کاربری GravituUX و دوربین ۱۸ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوی ۴K اشاره کرد ، گلکسی اس 5 یکی از شگفت انگیز ترین گوشی های هوشمند در سال 2014 خواهد بود ، به احتمال زیاد رونمایی نهایی از این گوشی هوشمند و فوق العاده در نمایشگاه CES لاس وگاس انجام خواهد شد.

طبق آمار های ارائه شده گلکسی اس 4 در سال 2013 به عنوان پرفروش ترین گوشی هوشمند البته پس از آیفون 5 اس اپل انتخاب شد ، در ماه اکتبر لیست ده گوشی برتر و پر فروش جهان ارائه شد که گلکسی اس 4 در رتبه دوم این لیست قرار داشت ، ارائه مدل حدید گلکسی کمپانی سامسونگ مطمئنا با استقبال علاقه مندان سامسونگ روبرو خواهد شد ، نظر شما چیه؟

منبع : technobuffalo.com

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سنسور اثر انگشت فناوری جالب 2013 این بار در گوشی جدید سامسونگ

نظرات در مورد : سامسونگ از 8GB RAM در Galaxy S5 استفاده می کند !

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. چیزی نیست که 😀 حالا این رم هم زیاد خوب نیست چون اگه یکم فکر کنیم میبینیم باتری کارش ساختس 😀