از سال 2022 تمامی مدل های مرسدس بنز دارای یک نسخه ی الکترونیکی خواهند بود

مرسدس بنز

همان طور که شما عزیزان هم می دانید کمپانی محبوب اتومبیل سازی مرسدس بنز در راستای موتور های پیشرانه ی جدید و سوخت های جایگزین و پاک حرکت می کند و این موضوع اتفاق جدیدی در این زمینه نیست. برای سال هاست که خودروسازان آلمانی بیش از سایر همتایان اروپایی خود به دنبال راه کار هایی برای پیشتازی در آینده صنعت اتومبیل سازی بوده اند تا بتوانند نسبت به دیگر رقبایشان بیش از پیش جایگاه خود را تثبیت کنند. کمپانی آلمانی مرسدس بنز که پیش تر هم با ایجاد برند EQ از ورود خود به عرصه ی جذاب اتومبیل های برقی خبر داد که دوشنبه هفته ی گذشته با انتشار اطلاعات جزئی درباره ی برنامه های خود در رابطه با موتور های پیشرانه الکتریکی پرداخته است.

مرسدس بنز

بر اساس این گفته، اشتوتگارتی ها می خواهند در آینده ای نزدیک ورژن الکتریکی هر یک از مدل های کنونی را راهی بازار مصرف جهانی کنند. به گفته های مقامات بلند پایه ی کمپانی آلمانی مرسدس بنز هدف از این طرح و برنامه ارائه ی بیش از پنجاه نسخه الکتریکی شده است، حال فرقی ندارد که این مدل ها تمام الکتریکی باشند یا اینکه هیبریدی شارژی باشند. در کنار این مدل اتومبیل ها ارائه ی اتومبیل های هیبریدی نرم با سیستم ۴۸ ولتی نیز در دستور کاری این کمپانی قرار گرفته است.

به منظور اجرایی کردن برنامه ریزی هایی که انجام شده است و فراهم کردن زیر ساخت ها و همچنین ساخت کارخانه هایی برای تولید ورژن الکتریکی، کموانی مرسدس بنز در سال های پیش رو ده میلیارد یورو سرمایه گذاری خواهد کرد. البته باید به این مسئله ی مهم هم توجه داشته باشیم که بخشی از این مبلغ هنگفت طبق گفته های موجود صرف ساختن کارخانه های ساختن باتری اختصاصی در نظر گرفته شده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : از سال 2022 تمامی مدل های مرسدس بنز دارای یک نسخه ی الکترونیکی خواهند بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *