ساعت رولکس چیست ؟

ساعت رولکس

ساعت رولکس چیست؟  امروزه مدل ها و نمونه های زیادی از ساعت ها را در بازار می بینیم و هر کدام دارای زیبایی خاص و منحصر به فردی هستند. ساعت های رولکس از دسته ساعت های می باشند که بسیار جذاب هستند و در رده لوکس قرار داشته اند.  ساعت های رولکس به دلیل قیمت بالایی که دارند در هر مغازه ی دیده نمی شوند و عده ی خاص از این گونه ساعت ها استفاده می کنند.

 

ساعت رولکس چیست ؟

ساعت رولکس یکی از بهترین ساعت هاست که افراد به اصطلاح ثروتمند می توانند از این مدل ساعت ها استفاده کنند این شرکت در سال 1905 در لندن تاسیس شد ولی بعدها به دلایل مالی به سوئیس سپرده شد و به همین دلیل این ساعت ساخت سوئیس می باشند .  دلیل انتخاب نام رولکس برای این ساعت از نظر مدیر شرکت این است که به راحتی در تمام جهان تلفظ می گردد.

ساعت های رولکس از استیل ساخته می شوند که هم زیبایی زیادی داشته باشند و هم از نظر استحکام و ماندگار بودن حرف اول را بزنند.

شما در نمایندگی های مختلف می توانید این ساعت را خریداری نمایید. جالب است بدانید این شرکت مواد اولیه ساعت ها را خودش می سازد برخلاف دیگر سازنده ها که از شرکت های جانبی خریداری می نمایند.

در تصویر زیر یکی از نمایندگان فروش ساعت رولکس را مشاهده می نمایید.

نمایندگی فروش ساعت رولکس

ساعت رولکس چیست  ؟ در ادامه به معرفی چندین مدل ساعت جذاب از این مارک پرداخته ایم : 

 

Rolex GMT II: I Love You by Titan Black

این ساعت یکی از ساعت های مدرن و شیک رولکس است که طراحی منحصر به فردی دارد و تا صد متر زیر آب می تواند مقاومت کند ولی قیمتی حدود 72 میلیون دارد که شاید برای عده ی تعجب برانگیز باشد . 

 

Rolex Cosmograph Daytona Watch

در ساخت این ساعت از طلای سرخ استفاده شده است و قیمتی حدود 90تا 95 میلیون تومان دارد به دلیل اینکه قاب این ساعت از سرامیک است بسیار در برابر ضربه مقاوم می باشد. 

 

 

Gold Rolex Day Date President II Watch

برای ساخت این ساعت از طلای 18 عیار استفاده شده است که حدود قیمت125 میلیون تومان می باشد البته با چنین قیمتی هر کسی نمی تواند این ساعت را خریداری نمایید و کاملا منحصر به فرد می باشد . 

رولکس

Air-king

این ساعت یکی از ارزان ترین ساعت های رولکس است که برای خلبان حرفه ی نیروی هوایی طراحی شد. البته ارزان قیمت به معنی این نیست که همه می توانند این ساعت را بخرند بلکه نسبت به ساعت های دیگر ارزان است و قیمتی حدود 18 میلیون تومان داشته است. این ساعت بیشتر برای جوانان و نوجوانان استفاده می شود. 

رولکس

Explorer

این ساعت برای افرادی طراحی شده است که به گشت و گذار علاقه مند هستند ، این ساعت می تواند تا دمای 20- تا 40 درجه را تحمل نماید و  در سال 1954 تولید شد . البته یک مدل جدیدتر از این ساعت نیز طراحی شده است که مخصوص غارنوردان است و 4 عدد عقربه داشته است .

رولکس

Day-Date

این ساعت همانطور که از نامش پیداست تاریخ و روز را نیز نشان میدهد. 

 

Rolex Oyster Perpetual Cosmograph Daytona Platinum

قیمت این ساعت شاید شما را شوکه کند . شما باید برای خرید آن حدود 250 میلیون هزینه کنید. رنگ این ساعت خاص می باشد.

رولکس

 

آیا مطلب ساعت رولکس چیست ؟ برای شما مفید بود ؟ 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت رولکس چیست ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *