ری‌استارت محمد حسینی چیست ؟

ری استارت و محمد حسینی

به گزارش زوم تک به نقل از بهار نیوز و باشگاه خبرنگاران جوان : این روزها نام گروه “ری استارت” در آتش زدن درب مسجد در تهران و شکستن شیشه بانک ها ، اداره ها و قطارهای مترو شنیده می شود و برخی از رسانه های داخلی این گروه را با عنوان شیطان پرستی مطرح نموده اند ولی ری استارتی ها و رهبرشان ( محمد حسینی) خود را افرادی در جستجوی حقیقت می دانند.

پشت پرده ری استارت سید محمد حسینی

ری استارت نام یک برنامه رادیویی می باشد که توسط سید محمد حسینی تهیه و تولید شده است. سید محمد حسینی شومن سابق صداوسیمای جمهوری اسلامی بوده است.در سال 1394 برنامه ری استارت توسط او تولید شد که به معنای آغاز دوباره بوده است. در این برنامه مباحث فلسفی و عرفانی همراه با طنز و کمدی ارائه می شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،درب مسجد جوادالائمه در شرق تهران توسط چند فرد جوان به آتش کشیده شده است که این افراد تحت تاثیر گروه شیطان پرستی با نام ری استارت بوده اند.این افراد شبانه اقدام به اینکار نموده اند و با مواد آتش زا درب مسجد را آتش زده و اسم این گروه شیطان پرستی را روی زمین نوشته اند.

بنابر گفته سردار رحیمی ،فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مورد حادثه آتش سوزی مسجد حضرت جواد الائمه (ع) : در چند روز گذشته این حادثه در برخی از بانک ها نیز رخ داده است که این جوانان با تحت تاثیر قرار گرفتن در فضای مجازی این کار را انجام داده اند.

این جریانات  با وجودی است که تعدادی از رسانه های داخلی این افراد و ری استارتی ها را شیطان پرست نامیده ولی سید محمد حسینی لیدر “ری استارت” اعلام نموده که پاسخ محکمی برای آن ها در برنامه های آینده اش داشته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ طی روزهای اخیر خبر از دستگیری عواملی را داد که مسجد را به آتش کشیده و شیشه بانک های تهران را تخریب کرده اند.

با توجه به بیانات سردار حسین رحیمی در مورد حوادث اخیر ؛ این افراد شیطان پرست نیستند و تحت تاثیر شبکه های ماهواره ی قرار گرفته اند و اینکارها را انجام داده اند و همه ی به صورت کامل شناسایی شده و دستگیر شده اند.

لازم است بدانید عده ی که در این روزهای اخیر دست به برخی از کارها مانند شکستن شیشه مساجد و بانک و … زده اند که به تحریک یکی از مجریان طنز و کمدی کشور بوده است که چند سال گذشته از کشور خارج شده است .

بیشتر بخوانید  ری استارت و حمله به مساجد و بانک ها

برنامه ری استارت

” ری استارت ” نام یک برنامه رادیویی اینترنتی می باشد که توسط محمد حسینی تولید و اجرا شده است ؛ محمد حسینی مجری سابق ایران بوده که از سال ۱۳۹۴ خورشیدی به واسطه رادیو پستو یک برنامه درس گفتار به نام ری‌ استارت را تولید و اجرا نموده است.این برنامه به گونه ی است که مبحث های عرفانی – فلسفی را شامل شده است.

ری استارت و حسینی

با توجه به گفته حسینی در برنامه ری استارت ، چیزی از خودشان نمی گویند تنها از متن های کهن و  نو اهل تصوف و عرفان و بیش‌تر از مولوی و عطار و حافظ و… سخن می گوید.

ری استارت و حسینی می گویند که یکی از قدرتمند ترن و بزرگ ترین و مردمی ترین اپوزوسیون ضد جمهوری اسلامی ایران ، ری استارت است. اما علت این همه توسعه و تبلیغات به گفته خودشان برای  اصلاح جامعه است. اما برنامه ” ری استارت ” خواهان اصلاحات بنیادی هستند و مجری برنامه ری استارت با بکارگیری هیجان و امید مخالفان نظام سعی در حرکت  جهت اصلاح نظام  داشته است. یکی دیگر از سیاست های آنها قدردانی از ترامپ و حمایت نمودن از سیاست های آنهاست.ری استارت ها هدفشان را ساختن امپراطوری می دانند که حکومت انسان کامل بر مردم معتقد است و ادعا دارند که احکام شرعی از جانب روحانیون  دارای اعتبار نیست و صدور احکام، وظیفه انسان کامل می باشد.

محمد حسینی متولد ۱۳ تیرماه ۱۳۴۸ در تهران  است که از فعالیت های اولیه خود را در شبکه تهران شروع کرد و تا سال 1384 مجری این شبکه بود.محمد حسینی در مسابقه های تلویزیونی مانند سیمرغ و مسابقه بزرگ فعالیت داشت. حسینی  در رشته فیزیک از دانشگاه اصفهان دانش آموخته است.

یکی از فعالان اجتماعی در این باره می گوید ” هر چه هست باید گریان شد برای مردمی که تحت تاثیر یک فرد شومن قرار گرفته اند و به جای اینکه بگویند زنده باد ایران می گویند ” زنده باد ری استارت” ؛ با توجه به گفته های او همه ی این بدبختی ها از بی هویت بودن و سردرگم بودن جامعه ایران داشته است. به هر حال در صورتی که مطلبی به گوش انسانی برسد باید بر روی آن دقت کند و درستی و غلطی های آن را مورد بررسی قرار بدهید و نباید به سادگی مطلبی را پذیرفت و آن را تایید کرد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ری‌استارت محمد حسینی چیست ؟

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. عاغا منم اپوزیسیون میشم.خودم و چندتا ازرفقای اسکلم.میخوایم امپراطوری انسانهای اولیه رو برگردونیم.پس هر کسی غیر از اسکلها وگاوها رو دشمن میدونیم.بترسید از ما.تمام دنیا در دست ماست… چطور ممد حسینی دلقک مسابقه سیمرغ یهو میشه پدر ورهبر ..هر جنسی میزنه معلومه عالیه چون میره تو تصوف و عرفان و با خدا حرف میزنه وآینده رو پیش بینی میکنه.پس گروه اسکلهای اولیه به اسم (شات داون) رو ماهم تشکیل میدیم.چی از اون مونگول کم داریم.؟
    خداوکیلی دانشمند بودم میرفتم طرفدارای این ابله رو میگرفتم وروشون آزمایش میکردم.بدون شک چیزای شگفت انگیزی پیدا میکردم.

  2. این اسکلا چی میگن دیگه… اینو هیچکی گردن نمیگیره.چقد یه آدم میتونه احمق وگاو باشه که اولا بشینه پای اراجیف این ابله،دوما تحت تاثیر چرندیاتش کاری بکنه.بدتر ازهمه طرفدار این عقیده سیاسی باشه… با این مغز معیوب میخوان امپراطوری پرشیا برپا کنن.خخخخ امپراطوری دلقک ها رو هم توی طویله ای که هستی نمیتونی بیاری….فک کنم تنها خودت و یه عده کندذهن بی هویت که هیچ هدفی ندارن واز همه جام رونده شدن طرفدار این عقیده باشید.کلا هزارنفرم نمیشید…. خداوکیلی گاو پرستی خیلی عاقلانه تر به نظر میاد تا این مزخرفات شما.

  3. سلام من با خانواده یکبار برنامه ایشان را رفتم قدیم ها به اصرار دوستان از اول ازش خوشم نیامد می گفت ما خانوادگی در روحانیت بزرگ شده ایمزمان های که می خواست جوک های نامناسب بگوید حهت اینکه به احترام روحانیت فکر کنند نظری ندارد و طنزش بگونه ای بود که یک دقیقه ساکت نمی شد و اعصاب را خرد می کرد بعدا از ان هر جا ایشان برنامه داشت و یا در تلویزیون نگاه نمی کردم می گفتند چرا می گفتم اصلا ادم خوبی بنظر نمی اید حالا به دوستان گفتم فهمیدید چرا ازایشان خوشم نمی امد

  4. تو دلقک میماندی بهتر بووووود.
    دلقک بمان لعنتی اخه خیلی بهت میاد.
    تو که نمیدانی فردا مهره سوخته میشیی رحم به مرد بودنت نمیکنند اخه اونجا رسم شده میدونی که باید عروس یکیشون بشی