ریکوئست در اینستاگرام چیست ؟

معنی requested در اینستا

ریکوئست : اینستاگرام به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن ها می باشد که مخاطبان برای به اشتراک گذاری فیلم ها و عکسهای خود را از آن استفاده می کنند. در این اپلیکیشن قابلیت ها و اصطلاحات زیادی وجود دارد  که یکی از اصطلاحات ساده  در آن ریکوئست می باشد که معنای درخواست می دهد. اگر شما بخواهید پیجی را فالو کنید که قفل باشد باید برای آن درخواست یا ریکوئست بدهید ، بعد از اینکه شما درخواست را ارسال کردید شخص صاحب پیچ یا درخواست شما را قبول می کند یا آن را رد می نماید ؛ اگر درخواست شما را قبول کند شما فالو شده اید و میتوانید آن پیج ( صفحه) را دنبال نمایید. در این مقاله تنظیمات ریکوئست در اینستاگرام را برای شما آموزش می دهیم با ما همراه باشید.

ریکوئست یعنی چه ؟

معمولا پیج هایی که خصوصی هستند ، نیاز به ارسال رکوئست دارند که پس از تایید رکوئست شما قادر خواهید بود اطلاعات صفحه خصوصی یا پریویت را مشاهده نمایید. در کل در صفحات پرایوت یا خصوصی شما قادر به مشاهده تصاویر و پست های کاربر نیستید حتی در صورت تنظیمات پیج شما نمی توانید حتی به کاربر پیام ارسال نمایید. و ارسال پیام زمانی برای شما فعال خواهد شد که رکوئست فالو شما توسط کاربر تایید شود.

 مسیج ریکوئست در اینستاگرام
ریکوئست یعنی چه

البته نباید فراموش کنید که ریکوئست در دایرکت نیز کاربرد داشته است.اما اگر شما شخصی را فالو نکرده اید یا درخواست او را رد نموده اید دیگر در دایرکت پیام او نشان داده نمی شود و با یک رد کردن دیگر به شما پیامی نخواهد داد.

ریکوئست اینستا
ریکوئست اینستا

حذف ریکوئست در اینستاگرام (برگرداندن ریکوئست اینستاگرام)

بسیاری از افراد که صفحه خصوصی یا پرایوت دارند تعداد رکوئست های بسیاری زیادی به آنها ارسال می شود ، در این حالت اگر تعداد رکوئست های جدید که کاربر می خواهد آنها را قبول کند به او نشان داده نمی شود اگر می خواهید افراد جدید و دوستانتان بتوانند پیام ها و پست های شما را مشاهده نمایند حتما انهایی که مورد قبول نیست را رد کنید تا کاربران جدیدی که از شما درخواست فالو ارسال کرده اند را ببینید.

1. برای این کار در اولین گام باید به بخش تنظیمات حساب کاربری تان در اپلیکیشن اینستاگرام بروید

بیشتر بخوانید  همه چیز درباره ریلیز یا Reels در اینستاگرام و نحوه اشتراک گذاری

 

 

حذف ریکوئست اینستاگرام
ریکوئست اینستاگرام چیست

 

2- در این مرحله باید گزینه Privacy and security را در لیست تنظیمات انتخاب نمایید.

ریکوئست یعنی چه

3- پس از این مرحله نوبت به انتخاب Account Data یا Access Data است

معنی کلمه requested در اینستاگرام

4- آخرین مرحله برای مشاهده اطلاعات ورود به بخش Connections روی قسمت View all current follow requests میتوانید اطلاعات را مشاهده نمایید و درخواست هایی که نمیشناسید را حذف نمایید.

در صورتی که می خواهید مطالب بیشتری در مورد این موضوع بدست بیاورید حتما به آموزش اینستاگرام  مراجعه نمایید.

2.9/5 - (16 امتیاز)

نظرات در مورد : ریکوئست در اینستاگرام چیست ؟

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *