رونمایی مایکروسافت از لپ تاپ های ارزان قیمت برای محیط های آموزشی

مایکروسافت

شرکت بزرگ مایکروسافت , در طی اعلامیه ای برخی از محصولات جدید خود را معرفی کرد. در این میان لپ تاپ هایی با قیمت هایی مناسب و ابزار های جدید جلب نظر می کرد. در بازاری که گوگل سعی دارد با تنوع و ارتقا کیفیت کروم بوک های خود قدرت را به دست گرفته و محصولات خود را مورد توجه کاربران قرار دهد. با این حال مایکروسافت هرگز در زمینه آموزشی عقب نشینی نکرده و به رقابتی جنجالی می پردازد. در ادامه این رقابت اخیرا تعدادی لپ‌ تاپ‌ و وسایل آموزشی جدید را که بسیار مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان می باشند. در کنار رفع نیاز های آموزشی قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. قیمت پایه این لپ تاپ ها ۱۸۹ دلار اعلام شده است.

پایین ترین قیمت ها در این لپ تاپ ها برای شرکت لنوو بود. لپ‌ تاپ مدل Lenovo 100E محصول جدید این شرکت بوده که قیمت پایه‌ ی اعلام شده  ۱۸۹۹ دلار است. محصول دیگری که دیروز توسط شرکت مایکروسافت معرفی شد , محصول جدید شریک خود با عنوان برند JP‌ بود. این لپ تاپ Classmate Leap T303 نام داشته و ویژگی های و نیاز های آموزشی را کاملا مورد توجه قرار داده است با قیمت پایه‌ ی در نظر گرفته شده برای این دستگاه ۱۹۹۹ دلار است. این دستگاه توانایی اجرای ویندوز هلو را دارد.

این لپ تاپ ها با تمرکز بر علوم شیمی , ریاضی و زیست شناسی امکان یادگیری و آموزش به دانش آموزان را بهتر کرده است , دانش آموزان می تواند با مطالعه و استفاده از این لپ تاپ ها می توانند ماهیت ایزوتوپ ها را درک کرده و دروس خود را بهتر و کامل تر متوجه بشوند. این لپ تاپ ها به معلم ها نیز کمک کرده و فشار کاری را از دوش آن ها برداشته و سختی کار آن ها را کم تر می کند.

مایکروسافت هدف خود را از تولید این لپ تاپ ها بهبود کیفیت آموزشی و  ترکیب بازی و درس است. مایکروسافت سعی دارد با تعویض و جذاب کردن محیط های آموزشی مجازی تحصیل و یادگیری را برای دانش آموزان آسان تر کند.

مایکروسافت

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی لپ تاپ هوآوی Huawei Matebook D14 2021

نظرات در مورد : رونمایی مایکروسافت از لپ تاپ های ارزان قیمت برای محیط های آموزشی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *