رونمایی سامسونگ گلکسی تب A با صفحه نمایش 8 اینچی

گلکسی تب A

تبلت های جدید سامسونگ

سامسونگ که به عنوان یکی از نقش آفرینان در دنیای تبلت است ، به نظر می رسد با معرفی نسل جدیدی از تبلت های خود قصد دارد سهم ویژه ی را از بازارتبلت های ارزان قیمت و همچنین از تبلت های میان رده بدست بیاورد.

پیش تر ها اگر بخاطر داشته باشید سامسونگ تبلت های گلکسی A را تولید کرد که این تبلت ها در دو اندازه 8 و 9.6 اینچی بودند.

آنطور که به نظر می رسد سامسونگ از سال 2015 میلادی دیگر اقدام به تولید تبلت های کوچک نکرده است و هم اکنون قصد دارد با یک مدل جدید به بازار وارد شود. 

البته اگر نگاهی دقیق تر به تبلت های سامسونگ داشته باشیم ؛ در می یابیم که ویژگی اصلی تبلت های جدید در صفحه نمایش آنها خواهد بود. 

گلکسی تب A  

سامسونگ در چند ساعت پیش از یک مدل جدید تبلت خود رونمایی کرد این تبلت جدید از سری گلکسی تب A  می باشد. این تبلت جدید در کنار نمایشگر 8 اینچی خود با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل و با بهره مندی از تراشه‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس پردازشی ۱.۴ گیگاهرتزی به بازار عرضه خواهد شد. 

همانطور که اطلاعات نشان میدهند تبلت گلکسی تب A  از حافظه رم 2 گیگابایتی و همچنین حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره مند است. 

گلکسی تب A  با دوربین جلو 5 مگاپیکسلی و دوربین پشت 8 مگاپیکسلی می باشد و همچنین از اندروید  ۷.۱ نوقا  و ابعاد ۲۱۲.۱ در ۱۲۴.۱ در ۸.۹ میلی‌متر  و وزن 364 گرمی برخوردار است . 

انرژی گلکسی تب A   از یک باتری 5000هزار میلی آمپر ساعتی تامین می شود البته هنوز مشخص نیست که این تبلت در دیگر بازارها راهی می شود یا خیر ولی در بازار ویتنام با قیمتی حدود 285 دلاری به مشتریان عرضه می گردد. 

 

اگر شما هم می خواهید روزانه از جدیدترین اخبار تکنولوژی آگاهی داشته باشید باز زوم تک همراه باشید 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اندروید 13 به گوشی Galaxy A04 رسید

نظرات در مورد : رونمایی سامسونگ گلکسی تب A با صفحه نمایش 8 اینچی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *