10 دسامبر ؛ زمان رونمایی از Galaxy A8s سامسونگ

Galaxy A8s سامسونگ

کمپانی سامسونگ پس از معرفی گوشی های پرچمدار اساسا اقدام به معرفی گوشی های میان رده می نماید که این بار نوبت به Galaxy A8s به عنوان یک گوشی میان رده با ویژگی های پرچمدار رسیده است که از قابلیت های بسیار زیادی برخوردار است. این روزها تمامی طراحی های گوشی های هوشمند به نسبت بدنه و صفحه نمایش صد درصدی اشاره دارند که به همراه آن حفره ی دوربین سلفی بر روی پنل جلویی تعبیه شده است.

Galaxy A8s سامسونگ

در حال حاضر رقابت میان کمپانی های سامسونگ و هوآوی بر هیچ یک از کاربران دنیای دیجیتال مخفی نیست اکنون این دو کمپانی بر سر معرفی و ارائه ی اولین گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش حفره‌دار، به اوج خود رسیده و تنها ساعاتی بعد از انتشار اعلامیه ای از سوی کمپانی هواوی برای معرفی گوشی هوشمند Nova 4 در ۱۷ دسامبر سال جاری به‌ عنوان اولین گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش مجهز به حفره ی دوربین سلفی،کمپانی  سامسونگ نیز اعلام نمود که قصد دارد گلکسی A8s را یک هفته زودتر از چینی ها معرفی نماید. بر همین اساس، Galaxy A8s به‌ عنوان اولین گوشی هوشمند دارای نوع جدیدی از صفحه نمایش ها، در ۱۰ ام دسامبر سال جاری رونمایی خواهد شد.

Galaxy A8s سامسونگ

بروز چنین کاری از سوی کره ای ها، به هیچ عنوان تصادفی نمی باشذد. آن گونه که قبلا مطرح کردیم از اواخر نوامبر تابه امروز دو کمپانی هواوی و سامسونگ در تلاش هستند تا یکی دیگر را بر زمین بزنند و خودشان از اولین گوشی دارای صفحه نمایش با حفره ی دوربین سلفی رونمایی به عمل آورند. تاکنون کره‌ای‌ها توانسته‌ اند بر رقیب چینی خود یعنی هوآوی پیروز شوند؛ درعین حال، هواوی در هر لحظه احتمال دارد این مصاف را به نفع خود بکشاند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : 10 دسامبر ؛ زمان رونمایی از Galaxy A8s سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *