جدیدترین گوشی های نوکیا تا یک ماه آینده

جدیدترین گوشی های نوکیا تا یک ماه آینده : نوکیا زمان دقیق مراسم خبری خود در کنگره جهانی موبایل را مشخص کرد و به وقت ایران 5 اسفند ساعت یازده خواهد بود.gsmarena_001

نوکیا برای این کنگره خبری خود پوستری ارایه داده که همگان را مجذوب خود کرده تا شاید رازهایی قبل از کنگره از دل این عکس پیدا کنند این احتمال  وجود دارد که در این تصویر ارایه شده با کلمه Tree که به معنی درخت است بازی شده باشد و شاید یا باید ما منتظر معرفی Three یا سه گوشی هوشمند باشیم.

البته این در حالی است که قبل این شایعاتی نیز در خصوص افزودن  سه عضو جدید به خانواده ی لومبیا وجود دارد و این سه عضو جدید به نام های 1520v,1525,1820شناخته میشوند .

شایعه شده است که گوشی هوشمند لومیا 1520v با اندازه 4.5 اینچی و با رزولوشن 1080p خواهد بود که طراحی مشابهی 1520 خواهد داشت وبا دوگیگا بایت رم و 32 گیگا بایت حافظه داخلی ، این گوشی را به عنوان رقیبی جدی برای  sony xperia z1 compact معرفی خواهد کرد و یک پردازنده ی انسنپ دراگون 800 نیز مانند  همتای بزرگتر ان یعنی 1520ان را همراهی خواهد کرد.

در این باره گفته شده است که لومیا 1520v احتمالا با یک دوربین 14 مگاپیکسلی به همراهی یک باتری 3000 میلی امپری که قابلیت شارژ بی سیم را نیز دارد معرفی خواهد شد که در نوع خود بی نظیر و جالب به نظر میرسه.

 شایعه دیگری که در مورد این دستگاه بیان شده این است که برا اساس ان ویندوز 8.1 بصورت پیش فرض بر روی ان نصب خواهد بود اما به نظر میرسه این شایعه درحال حاظر چندان پایه و اساسی ندارد.

دستگاه بعدی لومیا 1820 است که به نظر میرسه صفحه نمایش 5.2 اینچی  با رزولوشن 2k  همراه پردازنده انسنپ دراگون 805 و سه گیگ بایت رم وبا باتری 3400 میلی امپری ارایه خواهد شد.

 در نهایت فبلت لومیا 1520  در راه معرفی در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا خواهد بود که احتمالا 6 اینچی خواهد بود.

لینک منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مروری بر گوشی نوکیا لومیا 730

نظرات در مورد : جدیدترین گوشی های نوکیا تا یک ماه آینده

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *