رندر هوآوی P20 لایت

هوآوی P20 لایت

اگر خبرهای مربوط به کمپانی چینی هوآوی را تاکنون دنبال کرده باشید، قطعا منتظر معرفی گوشی های سری P این کمپانی در فروردین ماه سال آینده خواهید بود. البته هنوز نام این گوشی هوشمند توسط خود کمپانی تایید نشده است که P20 می باشد یا P11؟ ولی ما در این بخش تصاویر مربوط به سری لایت این گوشی هوشمند را دریافت کرده ایم و نام آن را P20 لایت می خوانیم.

هوآوی P20 لایت هوآوی P20 لایت هوآوی P20 لایت

گوشی هوشمند هوآوی P20 لایت در واقع یک نسخه ی میان رده به حسیاب می آید که قرار است معرفی شود و پرچمداران این کمپانی با نام های دیگری عرضه خواهند شد. بسیاری انتظار دارند که پرچمدار این کمپانی با دوربین سه گانه معرفی شود ولی هم اکنون P20 لایت به عنوان میان رده دارای دوربین دوگانه می باشد که اخیرا گواهی های FCC را نیز دریافت کرده است و امروز رندرهای این گوشی در قالب طرح شماتیک CAD منتشر شده است.

هوآوی P20 لایت

هوآوی P20 لایتاگر تصاویر را مشاهده نمایید این گوشی با آیفون X اپل در مواردی شباهت زیادی دارد، از جمله چینش دوربین اصلی این گوشی همانند آیفون X به صورت عمودی است و دیگر وجه شباهت این دو گوشی برجستگی لنز دوربین آن می باشد که به همراه برش اسپیکر قرار گرفته بر روی صفحه نمایش واقعا خود آیفون X است که با برند هوآوی معرفی می گردد! وجه تمایزهای این دو گوشی در سنسور اثر انگشتی است که در پنل پشتی P20 جای گرفته است و اندازه ی برش صفحه نمایش در گوشی هوآوی نیز کمتر از آیفون X می باشد.

ابعاد صفحه نمایش در این گوشی 5.8 اینچ با نسبت تصویر 18 به 9 خواهد بود ولی در اسناد FCC مشخصات دیگری ثبت شده است و با این مشخصات تناقض دارد. اندازه ی این دیوایس در اسناد 6.1 اینچ با رزولوشن 2280 در 1080 پیکسل گزارش شده است و نسبت تصویر 19 به 9 از آن حاصل می گردد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رندر هوآوی P20 لایت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *