رندرهای نوکیا 8.1 پلاس منتشر شد

نوکیا 8.1 پلاس

برند نوکیا نیز گویا تصمیم دارد تا با استفاده از گوشی های هوشمند خود سایر رقبا را به چالش دعوت نماید و طراحی دستگاه های خود را به رخ برندهای چینی بکشد. این بار شاهد تصاویری از رندهای نوکیا 8.1 پلاس بودیم که توانسته است بسیاری از توجهات کاربران دنیای گوشی های هوشمند را به خود جلب نماید. این کمپانی هم اکنون گویا قصد دارد بریدگی بالای صفحه نمایش را از گوشی های نسل بعدی خود حذف نموده و یک طراحی جدید را به معرض نمایش بگذارد.

نوکیا 8.1 پلاس

رندرهای منتشر شده از نوکیا 8.1 پلاس، نشان دهنده ی روزنه‌ ای بر روی صفحه نمایش این گوشی هوشمند به عنوان دوربین سلفی می باشد. در صورتی که به طور معمول رندرها و شایعاتی که توسط OnLeaks انتشار می بایند، قابل اعتماد می باشند ولی در خصوص نوکیا 8.1 پلاس بخش هایی غیر واقعی می باشند. با این وجود که عبارت پلاس در انتهای نام گوشی قرار گرفته است گویا از نظر ابعاد این دستگاه تفاوت زیادی با نسخه ی معمولی نوکیا 8.1 نکرده است؛ ابعد نمایشگر این دستگاه 6.22 اینچ اعلام شده است و این اندازه ی صفحه نمایش بسیار مشابه با چیزی است که در شایعات به آن اشاره شد. ابعاد گوشی هوشمند جدیداین کمپانی 7.9 × 76.2 × 156.9 میلی‌ متر خواهد بود، در شرایطی که نسخه ی معمولی این دستگاه ابعادی برابر با 8 × 75.8 × 154.8 میلی‌ متری دارد.

با این وجود که قرارگیری دوربین سلفی در داخل یک حفره در گوشه‌ ی صفحعه نمایش، کمی فضای اشغال‌ شده توسط Noch را آزاد می سازد ولی این تغییر به اندازه ای نیست که ما بتواند طرفداران خود را غافلگیر نماید. بر روی پنل پشتی این دستگاه نیز یک دوربین دوگانه‌ با لنزهای Carl Zeies مشاهده می شود و خبری از دوربین پنج گانه نظیر آنچه از نوکیا 9 انتظار داشتیم، در این محصول وجود ندارد.

سنسور اثر انگشت این دستگاه نیز بر روی پنل پشتی این گوشی هوشمند قابل رویت می باشد. در شرایطی که سری 8 کمپانی فنلاندی نوکیا را به عنوان یک رقیب در بازار گوشی های میان رده مطرح می گردید. به احتمال فنلاندی‌ ها به منظور حفظ فاصله‌ ی میان نوکیا 8.1 با پردازنده‌ ی اسنپدراگون ۷۱۰ و نسخه‌ ی پلاس، در گوشی بزرگ‌تر از پردازنده‌ ی قدرتمند و بالا رده استفاده نماید؛ به منظور پی‌ بردن به حقیقت این ادعا، باید منتظر نتایج بنچمارک این گوشی هوشمند باشیم.

بر اساس رندرهای منتشر شده از نوکیا 8.1 پلاس، پورت USB-C با فاصله‌ ی کمی از اسپیکرها در بخش پایینی گوشی نمایش داده شده است. ورودی جک 3.5 میلی‌ متری هدفون هم در بخش بالایی این دستگاه تعبیه شده است. به طورکلی نوکیا 8.1 پلاس با ویژگی هایی نزدیک به نوکیا 7.1 پلاس، بسیار نا امید کننده حاضر شده است و گویا این گوشی هوشمند نیز بر اساس مواردی که در رندرهای منتسب به این گوشی قابل مشاهده می باشد، نمی‌ تواند جای خالی یک پرچمدار فنلاندی الصل را در این کمپانی پر کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رندرهای نوکیا 8.1 پلاس منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *