ربات افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام

لینک ربات افزایش ممبر رایگان

با ربات افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام چقدر آشنا هستید؟

این روزها که تلگرام در بین افراد رایج شده و خیلی ها برای ارسال پیام به یکدیگر، از این پیام رسان استفاده می کنند، کانال ها وگروه های تلگرامی نیز در این میان، نقش تبلیغی یا تفریحی را دارند. موضوع مهمی که در میان مدیران کانال های تلگرامی وجود دارد، میزان ممبر واقعی کانال تلگرام می باشد! زیرا یک سری از کانال ها شاید تعداد زیادی ممبر داشته باشند ولی میزان بازدید پست هایشان به نسبت ممبرها، خیلی کم باشد. برای اینکه افراد بتوانند یک سری از امکانات تلگرام را استفاده نمایند، ربات هایی توسط خود تلگرام، برای هر کشور، ساخته شده است که این امکان را به کاربران ارائه می دهد، یکی از این ربات ها، ربات های افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام می باشد که از طریق آن می توانید تعداد زیادی از کاربران واقعی را به کانال تلگرامی خود وارد نمایید.

در این بخش قصد داریم یک ربات افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام را به شما معرفی کنیم.

 

معرفی و روش استفاده از ربات افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام

  1. وارد ربات شوید و سپس از پایین صفحه به روی Start کلیک نمایید.
  2. ربات افزایش ممبر واقعی کانال تلگراماز بین دو گزینه ی ” عضو واقعی ایرانی کانال تلگرام ” و ” افزایش بازدید پست تلگرامی ” یکی را انتخاب کنید.
  3. پس از انتخاب یکی از این گزینه ها، یک سری پیشنهادات برای شما نشان داده می شود که با انتخاب هرکدام از این پیشنهادات، به همان میزان برای شما ممبر واقعی جذب می شود.
  4. ربات افزایش ممبر واقعی کانال تلگراماگر پیشنهادات دیگری نمی خواهید به رو گزینه ی “خیر” کلیک کنید و اگر مایل پرداخت گروهی چندین سفارش هستید، گزینه ی “بله” را انتخاب کنید.
  5. در این مرحله، اطلاعات و آدرس کانال یا پست تلگرامی خودرا وارد نمایید.
  6. ربات افزایش ممبر واقعی کانال تلگرامیک فاکتور به شما نشان داده می شود که پس از پرداخت مبلغ پکیج انتخابی، بر اساس لینک داده شده، تا حداکثر چند ساعت، این پیکیج به روی کانال یا پست شما اعمال می شود.

 

ربات افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام

اگر مدیر یک کانال تلگرام هستید می توانید کانال خود را در بخش معرفی کانال تلگرام زوم تک به دیگران معرفی کنید.

3.9/5 - (10 امتیاز)

بیشتر بخوانید  پروکسی MTProto تلگرام چیست؟ همه چیز درباره مولتی‌پراکسی تلگرام

نظرات در مورد : ربات افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *