راه‌های انتقال وجه

انتقال وجه

راه های انتقال وجه : از جمله کارهای که روزانه شاید ما تا چند بار آن ها را انجام بدهیم کارهای بانکی هستند .با ترافیک و شلوغی های شهر ما مجبور هستیم زمان زیادی را صرف انجام امور بانکی کنیم. اما اگر راه و روش های آن را بدانیم می توانیم در کوتاه ترین زمان ممکن این کار را انجام بدهیم.

چگونه می توانیم انتقال وجه را انجام بدهیم؟

روش های متعددی وجود دارد که ساده ترین و قدیمی ترین آنها رفتن به بانک است، این روزها به دلیل پیشرفت تکنولوژی و وسایل ارتباطی استفاده از بانک برای انتقال دادن وجه شاید کار عجیبی به نظر آید. در ادامه این پست روش های انتقال را برای شما عزیزان تشریح کرده ایم با زوم تک همراه باشید….

1) خودپرداز

راه‌های انتقال وجه : انتقال وجه را می توانید از طریق خودپرداز انجام دهید.این کار را در صورتی می توانید انجام بدهید که کارت بانکی داشته باشید و می توانید انتقال وجه از حساب یا کارت را انجام بدهید.

2)استفاده از شبکه پایانه‌های درون شعب بانک ها

راه‌های انتقال وجه : در شبکه بانکی با استفاده از شبکه پایانه‌های POS که در درون شعب ها نصب شده است می توان انتقال را انجام داد.البته بین این عملیات انتقال وجه با انتقال وجه شبکه خودپرداز این است که سقف روزانه آنها متفاوت است.مشتری باید در چنین شرایطی فرمی برای انتقال وجه درخواست بدهد و به باجه تحویل دهد و بعد از اینکه کارت خود را به متصدی تحویل داد ، عملیات انتقال وجه صورت می گیرد.لازم است بدانید دیگر شرایط این نحوه انتقال وجه ، مانند شبکه خودپرداز است .

3)شبکه اینترنت

راه‌های انتقال وجه: امروزه بانک ها هم اقدام به ارائه خدمات بانکی به صورت اینترنتی نموده اند.در انتقال وجه به صورت اینترنتی از یک کارت به کارت دیگر باید انتقال وجه از درگاه بانک مبدا انجام گردد.

4) همراه بانک

راه‌های انتقال وجه : یکی دیگر از ساده ترین روشهای که برای انتقال وجه صورت می گیرد استفاده از همراه بانک است.همراه بانک را می توان برای هر بانکی از سایت آن دانلود کرد.

از مقالات مرتبط می توانید مقاله شماره شبا چیست را بخوانید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  موبایل بانک صادرات

نظرات در مورد : راه‌های انتقال وجه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *