راهور 120 خلافی خودرو (چگونه خلافی خودرو خود را آنلاین پرداخت کنیم ؟)

خلافی خودرو

راهور 120 خلافی خودرو (چگونه خلافی خودرو خود را آنلاین پرداخت کنیم ؟) : اکثریت افراد در ایران دارای خودرو یا موتور سیکلت می باشند که شامل تخلفات رانندگی می شود و در صورتی که میزان این تخلفات از یک مبلغ خاصی بیش تر شود در صورت انجام یک تخلف دیگر، پس از استعلام پلیس راهنمایی رانندگی وسیله ی نقلیه ی شما توقیف گردیده و به پارکینگ اعزام می گردد. بسیاری از افارد برایشان این سوال مطرح است که چگونه می توانند از خلافی خودرو یا موتور سیکلت خود باخبر شوند؟!

راهنمای آنلاین پرداخت خلافی راهور 120

در پاسخ به سوالتان باید بگوییم که روش های مختلفی وجود دارد، یکی از این روش ها به گفته ی رئیس پلیس راهور جمهوری اسلامی ایران مراجعه به سایت اینترنتی http://rahvar120.ir می باشد که از طریق این سایت می توانید میزان تخلفات خودرو یا وسیله ی نقلیه ی خود را با جزئیات و محل تخلف و میزان مبلغ جریمه مشاهده نمایید و در صورت تمایل خلافی وسیله ی نقلیه ی خود را پرداخت نمایید.

برای استفاده از خدمات غیر حضوری پلیس راهور در ابتدا باید وارد وبسایت راهور 120 شوید ، برای ورود به بخش استعلام خلافی ابتدا وارد آدرس اینترنتی http://estelam.rahvar120.ir شوید. پس از ورود به آدرس اینترنتی فوق همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید ، شماره ای که در کارت ماشین تان وجود دارد را در جای خالی موجود در تصویر وارد نمایید. در باکسی که از شما خواسته است شماره 8 رقمی را وارد نمایید.

استعلام خلافی از راهور 120

با توجه به تغییر کارت های ماشین ، تصویر کارت ماشین جدید در زیر ارائه شده است ، در انتهای مقاله هم کارت های ماشین قدیمی و شماره ای که باید وارد نمایید را نشان داده است.

پس از آن حروف انگلیسی که در باکس تصویر خاکستری نشان داده شده است را در باکس زیر آن وارد نموده و دکمه جستجو را فشار دهید. با این روند شما می توانید براحتی خلافی خودرو خود را دریافت نمایید.

خلافی راهور 120

پس از اینکه وارد پنل شدید می توانید با انتخاب خلافی های مورد نظر یا انتخاب همه خلافی ها ، خلافی ماشین خود را پرداخت نمایید.

 

راهکار های قبلی برای دریافت خلافی خودرو

رئیس پلیس راهور در سخنان خود اعلام کرد که علاوه بر سایت اینترنتی، یک روش دیگر وجود دارد که استفاده از سامانه ی پیامکی پلیس راهنمایی و رانندگی می باشد. تقریبا تا یک سال گذشته کاربران با ارسال شماره VIN خودرو یا موتور سیکلت خود به سامانه های ۱۱۰۰۰۵۱۵۱ و ۳۰۰۰۵۱۵۱ می توانستند از مبلغ خلافی باخبر شوند اما هم اکنون شماره ی این سامانه ی پیامکی تغییر کرده و از این پس برای اطلاع از خلافی خودروی خود باید به شماره ی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ شماره VIN درج شده روی کارت وسیله ی نقلیه ی خود را ارسال نمایند تا میزان خلافی خود را مشاهده نمایند.

بیشتر بخوانید  اپلیکیشن فرمون(استعلام خلافی خودرو هوشمند)

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

3.7/5 - (35 امتیاز)

نظرات در مورد : راهور 120 خلافی خودرو (چگونه خلافی خودرو خود را آنلاین پرداخت کنیم ؟)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *