راهنمای استفاده از پسورد منیجر گوگل کروم

پسورد منیجر گوگل کروم

راهنمای استفاده از پسورد منیجر گوگل کروم یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران دارند این است که در برخی از مواقع واقعا فراموش می کنند که برای حساب های کاربری خود چه رمز عبور و نام کاربری انتخاب نموده اند. بسیاری از کاربران با این موضوع درگیر هستندو تنها شما نیستید که با این مشکل سر و کله می زنید ! در برخی از شرایط افراد مجبور به استفاده از پسوردهای ساده بر روی حساب های کاربری خود می شوند ولی در این میان اهمیت این موضوع به صورتی است که واقعا ممکن است دیگر هیچ چیزی به حالت قبلی خود باز نگردد زیرا افراد سودجو و یا بهتر است بگوییم هکرها می توانند به راحتی آب خوردن سیستم شما را هک کنند و در آن زمان دیگر پشیمانی سودی ندارد.

به طورکلی تصمیم داریم که بگوییم نباید با پسورد حساب‌ های کاربری اصلی شوخی کرد. زیرا پسورد میزان امنیت زندگی مجازی تان را تامین می نماید و همیشه باید از امنیت آن اطمینان داشته باشید. برای انجام این کار دو راه وجود دارد، یکی اینکه برای هر کدام از حساب های کاربری، یک پسورد سخت و غیر قابل حدس در نظر بگیرید و هیچ موقع آن را فراموش نکنید. البته کار سختی می باشد و هر لحظه این اطمینان وجود دارد که تمامی عبارات فراموش شوند. پس اکنون لازم است که به دنبال دومین روش یعنی استفاده از پسورد منیجرها (مدیریت پسوردها) برویم. اکنون تصمیم داریم تا از پسورد منیجر کروم که اخیرا به نسخه ی 69 این مرورگر افزوده شده است، اطلاعاتی را در اختیارتان بگذاریم.

دستگاه هایی که از پسورد منیجر گوگل کروم استفاده می کنند

راهنمای استفاده از پسورد منیجر گوگل کروم پسورد منیجر گوگل کروم از سری قابلیت های جدید مرورگر گوگل کروم نسخه ی 69 می باشد. در نتیجه هر دستگاه هوشمندی که آپدیت اخیر مرورگر کروم را دریافت نموده باشد قطعا به پسورد منیجر این مرورگر نیز دسترسی خواهد داشت. در نهایت، کاربران دستگاه هایی که دارای سیستم عامل های ویندوز مایکروسافت، مکینتاش و iOS اپل، اندروید و حتی لینوکس هستند می توانند از این پسورد منیجر استفاده نمایند.

نحوه تولید رمز عبور در پسورد منیجر گوگل کروم

اساسا یک پسورد امنیتی، پسوردی می باشد که حداقل دارای یک حرف کوچک، یک حرف بزرگ و همچنین یک عدد باشد. در این میان مرورگر گوگل کرومبه تمامی اصول تعیین رمز عبور ایمن واقف می باشد و به گونه ای برای کاربرانش رمز عبور تعیین می نماید که امکان حدس و دسترسی به آن غیر ممکن باشد. علاوه بر تمامی این موارد پسورد منیجر گوگل کروم به سیستم های امنیتی سایت‌ های مختلف هم احترام می‌ گذارد و در صورتی که یک سایتی در قوانین خود داشته باشد که در رمز کاربر باید حداقل یک کاراکتر استفاده شده باشد، گوگل کروم این کار را در زمان تولید پسورد قطعا رعایت می کند.

پسورد منیجر گوگل کروم

میزان امنیت پسورد منیجر گوگل کروم

راهنمای استفاده از پسورد منیجر گوگل کروم برای اطلاع از این موضوع بهتر است تا بر روی این لینک کلیک کرده تا ببینید گوگل تصمیم دارد تا شما را از چه مشکلاتی حفظ نماید. اساسا هدف این کمپانی این است که از کاربرانش در برابر سایت‌ های غیر معتبر، فیشینگ و خیلی موارد دیگر مراقبت نموده و ناجازه ندهد تا به شما آسیبی در دنیای مجازی وارد شود. به همین دلیل از این به بعد مرورگر گوگل کروم در هر 6 هفته یکبار بروزرسانی های امنیتی جدیدی را دریافت می نماید تا از دید امنیت ثباتش حفظ گردد. همچنین این کمپانی اعلام نموده است که تصمیم دارد امنیت مرورگر خود را بر اساس گزارش کاربران در این زمینه افزایش دهد و در این میان در طی 24 ساعت سریعا بروزرسانی ها را برای مرورگر خود اعمال می نماید.

پسورد منیجر گوگل کروم

نحوه فعالسازی پسورد منیجر گوگل کروم

راهنمای استفاده از پسورد منیجر گوگل کروم در ابتدا باید پنجره کروم را باز کرده و بر روی تصویر پروفایل خود کلیک نمایید. سپس در منوی پیش رو، گزینه ی Passwords را انتخاب نمایید تا وارد صفحه ی مربوطه شوید.

پسورد منیجر گوگل کروم

اکنون تنها باید قابلیت Save passwords را فعال کرده تا اینکه پسورد منیجر گوگل کروم آغاز به فعالیت نماید. همچنین با فعال نمودن قابلیت Auto Sign-in هم می‌ توانید از گوگل بخواهید که از این به بعد به صورت اتوماتیک فیلدهای رمز عبور و نام کاربری را برای شما پر کند و شما مستقیما وارد حساب کاربریتان شوید.

پسورد منیجر گوگل کروم

نحوه عملکرد پسورد منیجر گوگل کروم

راهنمای استفاده از پسورد منیجر گوگل کروم با فعال کردن پسورد منیجر گوگل کروم، هر دفعه که تصمیم داشته باشید یک حساب کابری جدید ایجاد کنید، گوگل کروم به سرعت یک رمز عبور قدرتمند را برای شما پیشنهاد خواهد داد. در آن زمان تنها لازم است تا بر روی پسورد ایجاد شده توسط گوگل کروم کلیک کنید تا فیلد پسورد آن حساب کاربری جدید نیز تکمیل شود.

پسورد منیجر گوگل کروم

همه ی این پسوردها نیز در حساب کاربری گوگل تان ذخیره خواهد شد تا دیگر احتیاجی به حفظ آن ها نباشد و بتوانید با همه ی دستگاه های خود به آن ها دسترسی پیدا کنید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: guidingtech

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : راهنمای استفاده از پسورد منیجر گوگل کروم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *