دو کاراکتری شدن همه ایموجی های یوتیوب

ایموجی های یوتیوب

ایموجی های توییتر | اساسا ایموجی ها در همه ی شبکه های اجتماعی و حتی پیام رسان ها و گوشی های هوشمند برای بیان بهتر موضوعات و مطالب و حتی بیان احساسات لحظه ای کاربرد دارند. اکنون در شبکه ی اجتماعی توییتر استفاده از ایموجی ها به دو کاراکتر در کانتر این شبکه ی اجتماعی مبدل شده اند.

ایموجی های توییتر

یکی از عجیب‌ ترین قسمت های توییتر به استفاده از ایموجی‌ها باز می گردد. ظاهرا همه ی ایموجی‌ ها یک بخش مشخص از توییت های کاربران را به خود اختصاص می‌ دهند اما در صورتی که بیشتر دقت کنید، متوجه خواهید شد که تعداد کاراکترهایی که هر کدام اشغال می نمایند متفاوت با دیگری می باشد؛ اساسا یک ایموجی انسان دو کاراکتر را اشغال می نماید و اگر جنسیت یا نژاد را تغییر بدهید حتی این تعداد به 4 یا 7 کاراکتر نیز می‌ رسد.

همین موضوع برای پرچم‌ ها یا حتی ایموجی های خانواده چهار نفره نیز وجود دارد. یک پرچم احتمال دارد تا 14 کاراکتر نیز فضا بگیرد و برای استفاده از ایموجی خانواده هم به 11 کاراکتر احتیاج دارید. اکنون خبر خوشحال کننده اینجاست که از همین حالا دیگر این مسئله وجود نخواهد داشت. توییتر در تاییدیه‌ ای اعلام نمود که از این پس همه ی ایموجی‌ ها، به دور از جنسیت، شکل و نژاد آن ها، هر کدام فقط به اندازه ی دو کاراکتر فضا اشغال می نمایند.

ایموجی های یوتیوب

سال قبل شبکه ی اجتماعی توییتر محدودیت تعداد کاراکترهای خود را به عدد 280 رسانید اما با تمامی این تغییرات، چند کاراکتری بودن ایموجی‌ ها نه تنها دست کاربران را به منظور استفاده از ایموجی‌ ها در توییت هایشان بسته بود بلکه مهم‌تر از همه سبب سردرگمی‌ شان آن ها نیز شده بود. مسئله ای که خود توییتر تیز به آن اعتراف کرده و یکی از علت های بروزرسانی سیستم یونیکد، همین گیج شدن کاربران در استفاده از ایموجی‌ها بود.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پشتیبانی از نوتیفیکیشن در نسخه تحت وب اینستاگرام

نظرات در مورد : دو کاراکتری شدن همه ایموجی های یوتیوب

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *