دلیل تاخیر در تحویل خودروهای کمپانی رنو چیست؟

خودروهای کمپانی رنو

خودروهای کمپانی رنو | هم اکنون بازار خودروهای داخلی و حتی خودروهای خارجی در ایران اصلا خوب نیست و شرایط به صورتی است که تمامی وعده های خودروسازان به تعویق می افتد و یا به طورکلی عملی نمی شود.

خودروهای کمپانی رنو

با خروج ایالات متحده ی آمریکا از برجام و افزایش میزان فشارهای این کشور به کمپانی های بین‌ المللی به منظور توقف فعالیت‌ خود در ایران، بعضی شرکت‌ های خارجی از تعلیق فعالیت‌ های خود در کشورمان خبر دادند. هر چند که کمپانی رنو خودروهای خود را در ایالات متحده به فروش نمی‌ رساند ولی گویا به منظور جلوگیری از تحریم‌ های ایالات متحده مجبور به ترک بازار کشورمان شده است. بر اساس گفته ی کارشناسان، هنوز تحریم‌ها آغاز نشده بود که میزان تولید حدود 50 درصد از برنامه عقب افتاد. در صورتی که تولید کاهش پیدا کند، تحویل خودرو به اشخاصی که اقدام به پیش‌ خرید این خودروها کرده‌ اند نیز به تعویق خواهد افتاد.

خودروهای کمپانی رنو

گروه خودروسازی پارس خودرو در طی یک اطلاعیه‌ ای دلیل تاخیر در تحویل خودروهای گروه رنو که در همین ماه‌ های گذشته صورت پذیرفته را اعلام نمود. در طی این اطلاعیه گفته شده است:

همانطور که مشتریان گرامی مستحضر هستید با خروج یک طرفه ایالات متحده آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌ های ظالمانه علیه صنعت خودروسازی کشور، کمپانی رنو فرانسه به پیروی از این سیاست و با تعلیق نمودن فعالیت‌ های خود در ایران، سبب شده است تا تولیدات گروه رنو شامل تندر 90، پارس تندر، ساندرو و ساندرو استپ وی در گروه پارس خودرو کاهش بیابد که این مسئله در زمینه بروز تاخیر در تحویل این محصولات به مشتریان شده است.‌

در طی این اطلاعیه پارس خودرو تاکید نموده است که مذاکره با کمپانی رنو پارس به عنوان نماینده شرکت رنو در ایران در مورد رفع مسائل تولید ادامه خواهد داشت.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی خودرو برلیانس + تصاویر

نظرات در مورد : دلیل تاخیر در تحویل خودروهای کمپانی رنو چیست؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *