دلیل انفجاری باتری آیفون چه بود؟

انفجاری باتری

زمانی که عبارت انفجار باتری گوشی به گوشتان می خورد بی شک به یاد گلکسی نوت 7 سانسونگ می افتید که اولین گوشی هوشمندی بود که باتریش منفجر شد و خبرهای زیادی در این خصوص منتشر شد و کمپانی سامسونگ نیز به همین دلیل مورد بازخواست قرار گرفت اما اکنون باید بگوییم که متاسفانه کمپانی اپل نیز هم اکنون شاهد چنین اتفاقاتی بوده و دو حادثه در زوریخ سوئیس و والنسیای اسپانیا گزارش شده است و خوشبختانه این حوادث با خروج دود صورت گرفته است و هیچ آسیبی در میان نداشته است.

اندرو فان یکی از علاقه مندان فعالیت با گوشی های مختلف می باشد که ادعا دارد در زمان شارژ باتری 4 آیفون 6 دجار انفجار شده است، در حالی که خود اندرو نیز در آنجا حضور داشته است. به این نکته توجه داشته باشید که اندرو فان برای هیچ کمپانی فعالیت نکرده و هیچگونه ارتباط کاری با کمپانی اپل ندارد، صرفا تجربه ی شخصی خود را از کار با گوشی های هوشمند اعلام می دارد.

انفجاری باتری آیفون

پس از انتشار این خبر از سوی اندرو فان کمپانی اپل 50 درصد تخفیف برای تعویض باتری های خود گذاشت و اکنون کاربران آیفون می توانند تنها با 29 دلار باتری آیفون های خود را تعویض نمایند. ایشان در خصوص دلیل انفجار این باتری ها می گویند که باتری گوشی های آیفون بوسیله ی یک چسب قوی محکم شده اند و ایشان درحالی که قصد داشته است نوارچسب یکی از این باتری ها را جدا کند مجبور به خم کردن قسمتی از باتری می شود و همین موضوع سبب ایجاد یک مدار و جرقه ای کوچک می گردد و دود از آن خارج می شود. ایسان قبل از اینکه این مسئله شدت بگیرد سریعا باتری را به داخل آب می اندازد و از انفجار آن پیشگیری می کند.

اکنون بهترین توضیحات در خصوص انفجار باتری آیفون ها توضیحات اندرو فان می باشد و بازهم باید منتظر با شیم تا ببینیم کمپانی اپل در این خصوص چه اظهاراتی را بیان می دارد؟!

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  عرضه ی آیفون های 2018 با صفحه نمایش OLED و LCD

نظرات در مورد : دلیل انفجاری باتری آیفون چه بود؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *